برگزاری اولین نشست کارگروه ساماندهی منابع انسانی آموزش و پرورش مناطق آزاد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48023
ساعت 12:01 شنبه 7 مهر 1397
اولین نشست کارگروه ساماندهی منابع انسانی آموزش و پرورش مناطق آزاد در محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی برگزار شد.

به گزارش فرینا، در این نشست که با حضور محمدرضا رستمی معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، مجتبی زینی وند معاون وزیر و رییس سازمان مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش، رسول پایایی وزیر شوراهای آموزش و پرورش، هانی صباغان سرپرست مدیریت آموزش، سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و موذنی نماینده دبیرخانه در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد مسائل مبتلا به آموزش و پرورش مناطق آزاد مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست مدیریت آموزش، سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در این نشست گفت: با توجه به تراکم مسائل و موضوعات مورد بحث و تصمیم در حوزه آموزش و پرورش مناطق آزاد مقرر است نشست کارشناسان به صورت هفتگی و نشست کارگروه به صورت ماهانه  برگزار شود.
هانی صباغان افزود: شیوه نامه انتخاب مدیران آموزش و پرورش در حال تدوین است که در جلسه آتی کارگروه به تصویب خواهد رسید. همچنین کارگروه با سرپرستی گزینه پیشنهادی  برای آموزش و پرورش منطقه آزاد ارس موافقت گردید.
صباغان به اجرای برنامه های مشترک در دو دستگاه اشاره کرد و گفت: اجرای برنامه های مشترک 2 دستگاه در هفته شوراها مورد توافق قرار گرفت که برنامه های پیشنهادی در جلسه آتی کارگروه بررسی خواهد شد.
وی افزود: امتحانات نهایی دیماه دانش آموزان مناطق آزاد مستقل از اداره کل آموزش و پرورش از طریق وزارتخانه با همراهی مناطق آزاد برگزار خواهد شد.
سرپرست مدیریت آموزش، سلامت و ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان به تفاهم نامه مشترک میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و بانک عامل اشاره کرد و گفت: به منظور توسعه گردشگری مناطق آزاد و حضور فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده های ایشان مقرر شده است سازمان مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش نیز بتواند از تسهیلات گردشگری ارزان بهرمند گردد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو