30 درصد تخفیف برای اقامت گردشگران در چابهار اعمال می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/48000
ساعت 13:17 چهارشنبه 4 مهر 1397
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار گفت: 30 درصد تخفیف برای اقامت گردشگران ورودی به این شهرستان به مناسبت هفته گردشگری اعمال می شود.

به گزارش فرینا، محمداکبر چاکرزهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع 21 عنوان برنامه به مناسبت هفته گردشگری در چابهار برنامه ریزی شده است.
چاکرزهی گفت: رونمایی از پرتال جامع گردشگری، نواختن زنگ گردشگری، تورهای رایگان گردشگری، پاکسازی سواحل و مناطق تفریحی و گردشگری، برپایی نمایشگاه موقت صنایع دستی، ارائه خدمات رایگان تفریحات دریایی، اجرای مسابقه طبخ غذای سنتی، موج سواری، کلنگ زنی طرح ساماندهی و زیباسازی اسکله تیس از جمله برنامه های هفته گردشگری در چابهار است.
وی افتتاح موسسه توسعه گردشگری و جشنواره ها، تجلیل از شرکت کنندگان جشنواره توانمندی های گردشگری روستائیان و عشایر سیستان و بلوچستان، اهدا گل و شکلات به نخستین مسافران ورودی به چابهار، اهدا کارت سلامت فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری را از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این هفته عنوان کرد.
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد چابهار از کمبود شدید زیرساخت های گردشگری برای استقبال، پذیرایی و اسکان مسافران اشاره کرد و افزود: کلنگ ساخت سرویس های بهداشتی روستاهای هدف گردشگری طول نوار ساحلی چابهار- گواتر و کنارک به زرآباد به زمین زده می شود.
گفتنی است؛ چابهار به عنوان تنها بندر اقیانوسی ایران و سرزمین موج و مرجان واقع در قلب مَکُّرانِ بلوچستان و در فاصله 645 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان از 3 شهر به نام های چابهار، پلان و نگور، سه بخش مرکزی، دشتیاری و پلان، 6 دهستان و 438 روستا تشکیل شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو