کسب رتبه برتر اداره کل غذا، دارو و استاندارد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47904
ساعت 14:28 شنبه 31 شهريور 1397
مدیرکل غذا، دارو و استاندارد قشم از کسب رتبه برتر این اداره در چهاردهمین گردهمایی روسای آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در زمینه اندازه گیری باقیمانده سموم و دفع آفات نباتی خبر داد.

به گزارش فرینا، کاظم قربانی با اعلام این خبر گفت: این گردهمایی با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص راهبردهای سازمان غذا و دارو و آزمایشگاه مرجع، در کنترل و نظارت بر سلامت کالاهای سلامت محور و آشنایی با سامانه یکپارچه آزمایشگاهی کشوری، در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز برگزار شد.
قربانی با اشاره به ظرفیت های این اداره کل در حوزه آزمایشگاهی افزود: استفاده از نیروهای متخصص، به کارگیری روش های روز دنیا، همچنین مجهز بودن به تجهیزاتی همچون دستگاه GC-MS و LC-MS-MS از جمله امتیازات ارزنده این اداره در پاسخگویی به آزمایشات مختلف با کمترین ضریب خطاست.
وی با اشاره به استقرار استاندارد 17025 در این مجموعه گفت: این استاندارد تعیین‌کننده الزامات عمومی برای کیفیت و احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون است. در واقع نظام مدیریتی و الزامات فنی آزمایشگاه را مورد هدف قرار می‌دهد.
شایان ذکر است، چهاردهمین گردهمایی روسای آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با حضور دکتر اصغری معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو، دکتر درفشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی البرز، مدیران کل این سازمان، تعدادی از معاونین غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی و روسای آزمایشگاه های کنترل غذا و دارو برگزار شد.

شناسه خبری: 47904

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو