کارگزاران خدمات ثبتی و مجوزی منطقه آزاد اروند ساماندهی می‌شوند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47868
ساعت 18:39 دوشنبه 26 شهريور 1397
معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند از ساماندهی کارگزاران خدمات ثبتی و مجوزی در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارتقاء خدمات در این منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، سید علی موسوی با اشاره به اینکه این سازمان با توجه به مأموریت‌های خود، نیاز متقاضیان و نوع فعالیت‌های آن‌ها مجوزهای گوناگونی در بخش‌های مختلف صادر می‌کند، گفت: طبق قوانین مناطق آزاد فعالین اقتصادی می‌توانند برای فعالیت در منطقه انواع شرکت‌ها را با توجه به نوع کسب‌وکار خود به ثبت برسانند؛ لذا جهت سهولت سرمایه‌گذاران و فعالین اقتصادی که می‌خواهند امور مربوط خود را از طریق دفاتر کارگزاری انجام دهند کارگزاران خدمات ثبتی و مجوزی منطقه آزاد اروند ساماندهی می‌شوند.

موسوی بابیان اینکه در نبود کارگزاران رسمی مشکلاتی برای متقاضیان فعالیت در منطقه آزاد ایجاد خواهد شد؛ افزود: باوجود کارگزاری‌های رسمی مطلع از قوانین مناطق آزاد فعالان اقتصادی با اطمینان کامل می‌توانند امور خود را با تعرفه‌های مشخص‌شده به آن‌ها بسپارند.

وی گفت: شرکت‌هایی که می‌خواهند به‌صورت کارگزاری رسمی در منطقه فعالیت کنند می‌توانند درخواست خود را طبق آیین‌نامه تهیه‌شده به معاونت سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارها ارائه نمایند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکارهای سازمان منطقه آزاد اروند در پایان افزود: این سازمان هیچ محدودیتی در ارائه مجوز رسمی کارگزاری به فعالین این حوزه ندارد.

شناسه خبری: 47868

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو