برگزاری کارگاه پنجره واحد خدمات الکترونیک مناطق آزاد در منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47865
ساعت 17:32 دوشنبه 26 شهريور 1397
کارگاه معرفی پروژه پنجره واحد خدمات الکترونیک مناطق آزاد با همکاری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و با حضور مشاوران خارجی و ایرانی در منطقه آزاد چابهار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فرینا، دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد مناطق آزاد کشور، با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها با حضور معاونین، مدیران و سرمایه گذاران منطقه آزاد چابهار برگزار شده است گفت: گروه مشاورین شرکت پیمانکار، در ادامه بازدید از مناطق آزاد کشور به منظور انجام فاز شناخت پنجره واحد خدمات الکترونیک، در سفر دو روزه به منطقه آزاد چابهار، کارگاه‌ها و نشست‌هایی را برگزار کردند و در این خصوص بازدیدهایی نیز انجام شد.
محمد امین الله داد افزود: این کارگاه‌ها در سه بخش سازمانی با حضور معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، کارگاه بررسی مقررات و رویه‌های کسب و کار با حضور سرمایه گذاران منطقه و هم‌چنین کارگاه توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات با حضور واحد IT و حوزه تکنولوژی برگزار شد.
الله داد گفت: در این کارگاه‌ها وضع موجود در مناطق آزاد کشور و نحوه اجرای تحول دیجیتال و پیاده سازی سامانه پنجره واحد توضیح و مورد بررسی قرار گرفت. 
دبیر کمیته راهبردی فناوری اطلاعات و مدیر پروژه پنجره واحد مناطق آزاد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور افزود: گروه مشاورین شرکت پیمانکار، تا کنون از چهار منطقه آزاد انزلی، ماکو، ارس و چابهار بازدید داشته‌اند و قرار است در پایان بازدید از سه منطقه آزاد باقی مانده؛ نقشه راه و طراحی جامع به منظور تحول دیجیتال مناطق آزاد و پنجره واحد خدمات الکترونیک با لحاظ ویژگی‌های هر منطقه تهیه و تدوین شده و پس از بررسی به صورت هماهنگ در مناطق آزاد کشور اجرایی شود.
گفتنی است در  12 شهریورماه 97 قرارداد همکاری میان دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت کر اکسلرنت (Core Accelerant) با محوریت ایجاد پنجره واحد خدمات الکترونیک مناطق آزاد امضاء شد.
این قرارداد میان «مرتضی بانک» مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و «آنتونی کالسینا» مدیرعامل شرکت کر اکسلرنت  ( Core Accelerant) به امضاء رسید.
مشاوره، تحقيق، تحليل، طراحی، تدوين معماری و مدل مفهومی پنجره واحد خدمات شهروندی، گردشگری و كسب و كار مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی ارس، اروند، انزلی، چابهار، قشم، کیش و ماکو با استفاده از تجربيات خارجی از جمله موضوعات این قرارداد است.

گالری تصاویر

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو