آغاز به کار نمایشگاه بازارچه تولیدات خوداشتغالی در ارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47825
ساعت 14:13 شنبه 24 شهريور 1397
نمایشگاه بازارچه تولیدات خوداشتغالی کارآفرینان و تولیدکنندگان خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) در منطقه آزاد ارس آغاز به کار کرد. 

به گزارش فرینا، نمایشگاه کارآفرینان و تولیدکنندگان خانواده کمیته امداد امام (ره) ویژه فروش محصولات تولیدی توسط مددجویان کمیته امداد با حضور محسن نریمان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مسئولان این سازمان و مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایحان شرقی افتتاح شد. 
در این نمایشگاه خیریه، مددجویان و اعضای خانواده کمیته امداد استان که با استفاده از تسهیلات 20 میلیون تومانی کمیته امداد، اقدام به کارآفرینی و تولید محصولات کرده اند، کالاهای تولیدی خود را در معرض دید عموم قرار داده اند.  
تعداد 45 غرفه با محصولات متنوعی چون کیف و کفش، مبلمان های چوبی و فلزی، منزل، غذاهای خانگی و محلی، شیرینی ها، مرباها و شربت های محلی، عرقیات و ترشیجات محلی و لباس های محلی و شهری در این نمایشگاه حضور دارند. 
غرفه های شرکت کننده در نمایشگاه کارآفرینان و تولیدکنندگان خانواده کمیته امداد امام (ره) از شهرهای مختلف استان ازجمله جلفا، هادیشهر، مرند، اسکو، هشترود، تبریز و مراغه در این نمایشگاه حاضر شده اند.
این نمایشگاه تا پایان شهریور ماه برپاست و علاقمندان به بازدید از نمایشگاه کارآفرینان و تولیدکنندگان خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) می توانند هر روزه از ساعت 10صبح تا 20شب در محل نمایشگاه های منطقه آزاد ارس واقع در روبروی دانشگاه پیام نور حضور یافته و نسبت به خرید محصولات تولیدی اقدام کنند.َ

شناسه خبری: 47825

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو