راه اندازي سامانه پيامكي رسيدگي به شكايات در بيمارستان كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47749
ساعت 14:23 يکشنبه 18 شهريور 1397
با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان وگردشگران، سامانه پيامكي ويژه انتقادات، پيشنهادات و رسيدگي به شكايات در بیمارستان کیش راه اندازی شد.


به گزارش فرینا، با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و گردشگران سامانه پيامكي 100005474 به منظور دريافت انتقادات و پيشنهادات در بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي كيش راه اندازي شد.

تمامی مراجعه كنندگان و دريافت كنندگان خدمات درماني در بيمارستان كيش مي توانند نظرات و شكايات خود را از طريق این سامانه به مسئولين بيمارستان منتقل کنند.

پيش از اين مراجعه كنندگان مي توانستند از طريق ثبت شكايات حضوري و يا صندوق هاي پيشنهادات و انتقادات موجود در بيمارستان و بخش "تماس با ما" پرتال بيمارستان كيش به آدرس اينترنتيwww.kishhospitalfz.com برای ثبت نظرات خود اقدام  کنند كه با راه اندازي اين سامانه در سريعترين زمان ممكن نظرات دريافت كنندگان خدمات درماني به مسئولان بیمارستان انتقال داده مي شود.

علاوه بر اين طي ماه گذشته با برنامه ريزي هاي انجام شده و راه اندازي "واحد تكريم ارباب رجوع و رسيدگي به شكايات" با استقرار دائم كارشناسان اين حوزه، پيگيري انتقادات، پيشنهادات و شكايات به منظور ارائه خدمات مطلوب به صورت خاص و سريع انجام مي شود.

شناسه خبری: 47749

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري