لزوم برندسازی و هویت دار کردن صنایع دستی در منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47699
ساعت 16:16 چهارشنبه 14 شهريور 1397
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری بر لزوم برندسازی و هویت دار کردن صنایع دستی در منطقه آزاد قشم تاکید کرد.

به گزارش فرینا، سید ابوالفضل رضوی در بازدید از نمایشگاه و فروشگاه صنایع دستی روستای سهیلی جزیره قشم با تاکید بر اهمیت برندسازی هنر بومی جزیره افزود: برندسازی صنایع دستی نه تنها حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی است، بلکه به هنرمند خالق اثر نیز هویت می بخشد.
رضوی از شناسنامه دار کردن یک اثر هنری به عنوان تضمینی برای جلب اعتماد مصرف کننده و نمادی از کیفیت کالا یاد کرد و گفت: درج نام هنرمندان خالق هنرهای دستی، ثبت تاریخ خلق اثر و مواد و ترکیبات به کار رفته در تولید بر روی صنایع دستی جزیره به آن ها هویت می بخشد.
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری افزود: صنایع دستی برای عرضه در نمایشگاه ها و فروشگاه ها باید دارای قیمت و شناسه باشد.
عرضه کنندگان صنایع دستی در این نمایشگاه و فروشگاه، توضیحات کاملی در مورد شیوه ساخت و موارد مصرف آثار عرضه شده به معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه ارائه دادند.
گفتنی است، در این بازید از طرف دهیاری روستای سهیلی، دو قاب نفیس از صنایع دستی جزیره به معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا شد.

شناسه خبری: 47699

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو