مهارت ورزی، حرفه آموزی و توانمندسازی جامعه اروند از اولویت های سازمان است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47672
ساعت 11:09 چهارشنبه 14 شهريور 1397
مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با ادارات آموزش و پرورش، بهزیستی، مراکز فنی و حرفه ای و کمیته های امداد آبادان و خرمشهر، هم افزایی و برنامه ریزی هدفمند آموزشی و حرفه آموزی و توانمند سازی قشر آسیب پذیر جامعه اروند را مهم ترین دغدغه ها و برنامه های این مدیریت در حوزه آموزش عنوان کرد.

به گزارش فرینا، نشست مشترک علی الیاسی با ادارات مربوطه با حضور پیمان ادیبی مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند برگزارشد.
در این نشست که با هدف هم افزایی و برنامه ریزی آموزشی و حرفه آموزی و توانمند سازی قشرآسیب پذیر جامعه برگزار شد، علی الیاسی، مدیر آموزش این سازمان، هدفمند کردن فرآیند ها و برنامه های آموزشی از طریق تکمیل زنجیره آموزش و هم افزایی نهادها و مراکز مرتبط را از مهم ترین سرفصل های این مدیریت عنوان کرد.
الیاسی افزود: سیاست گذاری ما در آموزش به قشر آسیب پذیر، محرومیت زدایی آموزشی و رفع بی سوادی است و در این راستا آماده هستیم تا از هرگونه برنامه مدون و کارشناسی شده از سوی ادارات مربوطه استقبال کنیم.
وی گفت: توانمند سازی تحصیلی و حمایت از برنامه های آموزشی ویژه مناطق محروم شهری و روستایی مورد تاکید مدیر عامل محترم این سازمان است و ما نیز در این راستا در حال تلاش برای تحقق این امر هستیم.
مدیر آموزش تعالی و بلوغ کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود: برگزاری دوره های آموزشی و سمینارهای کاربردی ویژه خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی از قبیل کمیته امداد و ادارات بهزیستی می تواند نقشی موثر را در توانمند سازی آنها در جهت رفع محرومیت ایفا نماید و ما در این زمینه کلیه نهادهای مرتبط را دعوت به همکاری و مشارکت در جهت هم افزایی این موضوع می کنیم.
در این نشست، پیمان ادیبی، مدیر توسعه اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد اروند نیز ضمن تشکر از زحمات و تلاش های مستمر مدیریت آموزش در جهت تقویت فضای آموزشی منطقه، گزارشی از فعالیت های اجتماعی حوزه خود را در نشست مذکور ارائه کرد.
مدیر آموزش، تعالی و بلوغ کسب و کارها در پایان افزود: به منظور تقویت و توانمند سازی و برنامه ریزی در راستای برنامه های آموزشی و حرفه آموزی لازم است کارگروه تخصصی تشکیل شود و در آن کارگروه، برنامه های مدون تدوین و مورد بررسی قرار گیرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو