راه اندازی سامانه کشوری کسب و کار در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47671
ساعت 11:12 چهارشنبه 14 شهريور 1397
معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند از راه اندازی سامانه کشوری کسب و کار برای ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی در منطقه آزاد اروند خبر داد.

به گزارش فرینا، نشست بررسی و شیوه تامین مالی واحدهای تولیدی، با حضور معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی این سازمان مدیران صنعتی دبیرخانه شورایعالی و تعدادی از مدیران عامل واحدهای تولیدی در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد .
سید علی موسوی افزود: کمبود نقدینگی، کاهش سرمایه، عدم ارتباط با نهادهای مالی، کاهش معاملات بین بنگاهی و افزاش هزینه های دریافت تسهیلات از عمده مشکلات جاری واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی هستند که این پلنفرم نوین با شاسایی و ایجاد زنجیره های تولید تا مصرف اقدام به ایجاد ساز و کار پرداخت اعتباری و مدت دار برای انجام معاملات تجاری در تمام بخش های زنجیره ای با استفاده از برات الکترونیکی می کند. که در نهایت باعث شکوفایی اقتصادی در منطقه و به تبع آن در کشور خواهد بود .
موسوی گفت: سککوک (سامانه کشوری کسب و کار) برای ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی است که از جمله خدمات ویژه آن می توان به ارائه راهکارهای مدرن مدیریت لجستیک ارائه ابزارهای نوین پرداخت اعتباری و مدت دار برای انجام معاملات تجاری و تسهیل در صدور ضمانتنامه است .
معاون سرمایه گذاری و امور اقتصادی سازمان منطقه آزاد اروند با اشاره به اینکه  کسب و کارهای خرد، کوچک و متوسط شامل صنایع، صنوف، بازرگانان و تعاونی ها، با در برگیری ویژه کسب و کارهای خانگی می تواند عضو این سامانه شوند؛ افزود:  امروزه رقابت فشرده ای بین تولیدکنندگان شاهدیم که جهت کاهش هزینه ها سامانه سککوک می تواند کمک به سزایی داشته باشد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو