برگزاری اولین نمایشگاه نقاشی کودکان در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47499
ساعت 14:46 يکشنبه 4 شهريور 1397
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم از افتتاح اولین نمایشگاه نقاشی و کاردستی کودک و نوجوان در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، علیرضا کمساری با اعلام این خبر بیان داشت: این نمایشگاه گروهی برای اولین بار در منطقه آزاد قشم و با هدف پرورش ذوق و ابتكار و کشف استعدادهای کودکان و نوجوانان قشمی در حوزه هنر و کاردستی برگزار می شود.
وی به حضور 50 شرکت کننده کودک و نوجوان در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: استقبال و به نمایش گذاشتن فعالیت هنري این گروه سنی، زمینه ای برای انديشيدن و شکوفایی خلاقیت در بچه ها ایجاد کرده، عرصه‌ی هنرنمایی و خلق آینده ای متفاوت برای فرزندان این خطه از خاک کشور است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: در این نمایشگاه اساتید هنر و روانشناسی کودک نیز حضور دارند و اجرای موسیقی، ورکشاپ کودک و مسابقات متنوع نیز از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده در این نمایشگاه است.
گفتنی است، نمایشگاه "نقاشی و کاردستی کودک و نوجوان قشم" شامل مجموعه ای دیدنی از آثار هنرجویان کاردستی و نقاشی کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودک و نوجوان قشم به همراهی آموزشگاه هنری ترنج  است که امروز یک شنبه 4 شهریور ماه در تالار آیینه و نگارخانه آفتاب اداره کل  فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم به مدت دو روز پذیرای عموم علاقمندان و هنردوستان است.

شناسه خبری: 47499

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو