دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران و عکاسان در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47320
ساعت 13:03 شنبه 20 مرداد 1397
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: دوره‌های آموزشی مختلفی ویژه خبرنگاران و عکاسان در منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، عبدالرحیم کردی در مراسم روز خبرنگار در منطقه آزاد چابهار افزود: چابهار نیازمند یک کار جدی محتوایی برای معرفی ظرفیت‌هایش است که انصافا و حقا در هیچ جای ایران اسلامی این میزان ظرفیت اقتصادی، گردشگری، ترانزیتی و .. وجود ندارد.

کردی با بیان این‌که چابهار ظرفیتی ملی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی است، گفت: امروز از مدیران میانی تا ارشد کشور دغدغه توسعه چابهار مطرح است؛ قاعدتا همزمان با توسعه ما به یک توسعه محتوایی و فکری هم نیاز داریم که این امر نقش خبرنگاران را پررنگ و حتی مهم‌تر می‌کند.

وی افزود: به‌منظور بهره‌گیری همه‌جانبه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در توسعه فکری و محتوایی، به‌زودی شورای رسانه در منطقه آزاد چابهار تشکیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای و فضای مجازی در این شورا به کمک منطقه آزاد چابهار در تولید محتوا و توسعه فکری منطقه خواهند آمد تا فضای رسانه‌ای و افکار عمومی ایران نسبت به چابهار و ظرفیت‌های منحصر به فرد اقتصادی، گردشگری و.. آگاه‌تر و پویا‌تر شود.

کردی هم‌چنین از ارائه دوره‌های آموزشی ویژه خبرنگاران و عکاسان با حمایت سازمان منطقه آزاد چابهار خبرداد و افزود: این دوره‌ها که به‌صورت تخصصی برگزار می‌شود به‌منظور توانمند کردن هرچه بیشتر خبرنگاران در توسعه فکری و محتوایی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار نیز گفت: سال گذشته در مجموع 7 دوره تخصصی عکاسی، خبرنگاری و خبرنویسی برای فعالین فضای مجازی شهرستان های چابهار و کنارک برگزار شده است.

حسام‌الدین یوسفی افزود: منطقه آزاد چابهار مصمم به برگزاری دوره‌های تخصصی برای خبرنگاران محلی، ملی و فعالین فضای مجازی است تا توسعه محتوایی و فکری نقطه حساسی هم‌چون چابهار برروی افکار عمومی نمود ویژه‌ای داشته باشد.

یوسفی گفت: امسال نیز با حمایت منطقه آزاد چابهار و دعوت از اساتید برجسته، دوره‌های عکاسی، خبرنگاری، خبرنویسی و  اخلاق رسانه در رده‌های مختلف مقدماتی،تکمیلی و پیشرفته برای فعالین فضای مجازی،خبرنگاران محلی و ملی شهرستان‌های چابهار و کنارک برگزار می‌شود.

وی برپاسخگویی هرچه بیشتر مدیران منطقه به رسانه‌ها تاکید کرد و افزود: به‌صورت دوره‌ای گزارش‌های عملکردی منطقه آزاد چابهار در عرصه‌های مختلف فرهنگی،اقتصادی،ترانزیتی گردشگری و اجتماعی منتشر می‌شود ضمن آنکه تمام مدیران ارشد و میانی منطقه و شخص مدیرعامل به‌صورت دوره‌ای نشست خبری اعلام گزارش عمکرد برگزار می‌کنند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل منطقه آزاد چابهار گفت: از خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای می‌خواهیم با توجه به قرارگیری در سال حمایت از کالای ایرانی؛ تمرکز ویژه‌ای را بر واحدهای تولیدی سطح منطقه آزاد چابهار داشته باشند با تهیه گزارش‌ها و مصاحبه‌ها خبری آن‌ها ظرفیت‌های آن‌ها را بلد کنند.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو