شورای رسانه در منطقه آزاد چابهار تشکیل می‌شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/47318
ساعت 13:18 شنبه 20 مرداد 1397
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: به‌منظور بهره‌گیری همه‌جانبه از خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در توسعه فکری و محتوایی منطقه آزاد چابهار، شورای رسانه در این منطقه تشکیل می‌شود.

به گزارش فرینا به نقل از خبرگزاری تسنیم، عبدالرحیم کردی در نشستی صمیمانه با خبرنگاران افزود: نقش رسانه کمتر از مدیریت و اجرا نیست؛ برای توسعه که از قضا چابهار نیاز مبرم به آن دارد نیاز به توسعه فکری، روانی و ذهنی همگام با توسعه میدانی است.

کردی گفت: تلاش برای رشد، توسعه و آبادانی جمهوری اسلامی ایران از نقطه حساس چابهار که ظرفیتی ملی برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی است امروز به دغدغه اصلی مدیران ارشد تبدیل شده و خبرنگاران ملزم به توسعه فکری در این منطقه هستند.

وی افزود: به‌منظور بهره‌گیری همه‌جانبه خبرنگاران و فعالین فضای مجازی در توسعه فکری و محتوایی، شورای رسانه در منطقه آزاد چابهار تشکیل می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای و فضای مجازی در این شورا به کمک منطقه آزاد چابهار در تولید محتوا و توسعه فکری منطقه خواهند آمد تا فضای رسانه‌ای و افکار عمومی ایران نسبت به چابهار و ظرفیت‌های منحصر به فرد اقتصادی، گردشگری و ... آن که حقا و انصافا در هیچ‌جای ایران نمود ندارد آگاه‌تر و پویا‌تر شود.

کردی با اشاره به تدوین مسئولیت‌های اجتماعی منطقه آزاد چابهار افزود: ما از دوسال قبل به‌صورت جدی درگیر مسئولیت‌های اجتماعی شدیم و با همکاری موسسه مطالعات اجتماعی دانشگاه تهران، مسئولیت‌های اجتماعی شرکت‌ها و سازمان منطقه آزاد چابهار را تدوین کردیم.

وی گفت: این مسئولیت‌ها که ما را ملزم می‌کند به توسعه محلی و شاخص‌های اجتماعی در شهر چابهار هم‌زمان با توسعه اقتصادی ادامه دهیم بسیار حائز اهمیت است؛ از خبرنگاران و فعالین رسانه‌ای می‌خواهم روی این مسئولیت در قالب شورای رسانه مانور ویژه‌ای دهند تا رشد و توسعه محلی چابهار با توسعه ملی آن همگام شود.

شایان ذکر است تشکیل شورای رسانه در منطقه آزاد چابهار و بهره‌گیری از توان خبرنگاران برای مشاورت و توسعه در چابهار به پیشنهاد و پیگیری خبرنگار تسنیم اجرایی می‌شود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو