همزمان با آئین های ویژه دهه کرامت؛

مردم قشم و هرمز میزبان 40 خادم امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) می شوند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46986
ساعت 15:15 چهارشنبه 27 تير 1397
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم گفت: همزمان با آئین های ویژه دهه کرامت میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) مردم جزایر قشم و هرمز میزبان 40 خادم بارگاه نورانی ثامن الحجج و کریمه اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خواهند بود.

به گزارش فرینا، حجت الاسلام احمد غلامی در جلسه آئین های ویژه دهه کرامت افزود: پنجشنبه 28 تیر ماه ابتدا مردم جزیره هرمز از 20 خادم حرم حضرت معصومه (س) در این جزیره استقبال می کنند و در همان روز مردم ولایی شهر قشم نیز با حضور در اسکله شهید ذاکری شهر قشم میزبان خادمان دختر حضرت امام موسی کاظم (ع) خواهند بود.
حجت الاسلام غلامی گفت: 20 تن از خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) نیز پنجشنبه 4 مرداد ماه یک روز پس از میلاد با سعادت هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت با استقبال مردم وارد جزیره قشم می شوند که دیدار با امام جمعه شهرستان، خانواده شهدا، بیماران بیمارستان پیامبر اعظم (ص) و مردم بعضی روستا ها بخشی از برنامه های آنان است.
به گفته وی، خادمان حرم امام رضا (ع) همچنین روز جمعه با سفر به جزیره هرمز با مردم شهید پرور این جزیره نیز دیدار خواهند داشت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم از برپایی ایستگاه های صلواتی، جشن و سرور در همه مساجد شهرستان، برگزاری مسابقات و اهدای جوایز به عنوان بخش دیگری از آئین های ویژه دهه کرامت در قشم نام برد.

 اعزام 8 خبرنگار فعال قشم به مشهد مقدس
غلامی با اعلام اینکه قرار است بر اساس پذیرش استان قدس رضوی همزمان با روز ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و به مدت 8 ماه و هر ماه هشت نفر از قشرهای مختلف قشم به حرم آقا امام رضا (ع) اعزام شوند، افزود: در طول این مدت 8 تن از خبرنگاران فعال جزیره قشم هم به میزبانی آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام می شوند.
در تقویم رسمی کشور از میلاد حضرت معصومه (س) تا روز میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده و طی این 10 روز در سرتاسر ایران اسلامی از جمله در شهرستان قشم، آئین های جشن و سرور با حضور مردم ولایی این شهرستان برگزار می شود.

شناسه خبری: 46986

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو