استقرار میز خدمت در شهر فرودگاهی امام خمینی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46845
ساعت 16:54 شنبه 16 تير 1397
مدیر کل دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) از استقرار میز های خدمت در این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب طبق سیاست های مسئولیت اجتماعی به مردم و مسافران خبر داد.

به گزارش فرینا، هادی دوست طلب اظهار داشت : شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در راستای اجرای منشور حقوق شهروندی و ارتقا سیاست های مسئولیت اجتماعی خود به منظور تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به کلیه ذینفعان ، مردم و مسافران و افزایش سطح رضایتمندی از خدمات و با هدف عمل به استانداردهای  اتحادیه بین المللی فرودگاه ها ACI بر پایه  طرح ارتقای کیفیت خدمات فرودگاهی ASQ ، میزهای خدمت را در ایستگاه های مختلف کاری به خصوص در بخش فرودگاهی عملیاتی نموده است.
وی گفت: بر اساس ماده ۱۷ مصوبه شورای عالی اداری کشور، دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هر ۳ ماه یکبار گردش عملکرد "میز خدمت" را در سطح شهر فرودگاهی تهیه و به سازمان امور اداری و استخدامی کشور اعلام خواهد کرد.
مدیر کل دفتر حقوق شهروندی و مدیریت عملکرد شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی‌(ره) افزود : پل ارتباطی این شرکت علاوه بر پیگیری های حضوری ، مکاتبات، انتقادات و پیشنهادات و درخواست های عمومی و تخصصی از طریق Shahrah.mrud.ir  و یا با شماره های تماس ۰۹۰۲۳۰۰۹۶۳۳، ۰۲۱-۵۵۶۷۸۳۹۲، ۰۲۱-۵۱۰۰۸۹۶۵ایمیل  bazrasi@ikac.ir ، Comments@ikac.ir و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۹۶۳۳ خواهد بود .

 

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو