میز خدمت در سازمان منطقه آزاد ماکو اجرا می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46748
ساعت 19:28 سه شنبه 5 تير 1397
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: در راستای اجرای بخشنامه ابلاغیه معاون توسعه مدیریت وسرمایه انسانی رئیس جمهور واحد هماهنگی میز خدمت در سازمان منطقه آزاد ماکو راه اندازی شد.

به گزارش فرینا، غلامرضا سلیمانی افزود: به منظور دسترسی آسان و سریع مردم به خدمات سازمان و ارائه خدمات موثر به مردم و همچنین تکریم ارباب رجوع، واحد هماهنگ کننده با عنوان “میز خدمت” در طبقه همکف ساختمان شماره یک سازمان منطقه آزاد ماکو استقرار یافت.
وی افزود: در این طرح یکی از معاونان و یا مدیران سازمان با اعطاء اختیارات لازم جوابگوی ارباب رجوع خواهد بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: این واحد هماهنگی با انجام خدمت رسانی به مردم و با هدف افزایش سرعت وکیفیت و همچنین کاهش هزینه های امورات اداری مراجعین استقرار یافته است.
غلامرضا سلیمانی افزود:  میز خدمت در راستای راهبردهای کلی سازمان است و با توجه به اهتمام جدی به این موضوع خدماتی که از طریق میز خدمت ارائه می شود به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه با راه‌اندازی میز خدمت تمرکز خدمات واحدهای اجرایی سازمان با استفاده از فن آوری اطلاعات قابل انجام است افزود: این کار مرحله بسیار مهمی در استفاده از خدمات الکترونیکی و زمینه ساز غیرحضوری شدن خدمات خواهد بود.

شناسه خبری: 46748

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري