اعتبار پروانه های کسب در قشم سه ساله شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46726
ساعت 09:06 دوشنبه 4 تير 1397
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از افزایش زمان اعتبار پروانه کسب و پیشه این منطقه به مدت سه سال، به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، امیر سلکی به مناسبت روز اصناف (اول تیر ماه) در جمع خبرنگاران اعلام کرد: متقاضیان پروانه کسب و پیشه از این پس می توانند با پرداخت عوارض تعیین شده و اخذ استعلام های مورد نیاز از اداره ها و نهادهای مربوطه، جواز فعالیت سه ساله دریافت کنند.
وی ادامه داد: افزایش اعتبار پروانه کسب و پیشه در قشم از یک سال به سه سال به دستور حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با هدف کاهش مراحل اداری اجرا می شود.
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم افزود:  تمام کسانی که از ابتدای سال 97 از سازمان منطقه آزاد قشم پروانه کسب و پیشه دریافت کرده اند، مشمول افزایش زمان سه ساله هستند.
وی همچنین گفت: ایجاد تحول در ارائه خدمات به جامعه فعالان اقتصادی قشم با اجرای سیاست های چابک سازی سیستم و ارتقای نظام در این مدیریت در سازمان منطقه آزاد وارد مرحله جدی و جدیدی شده است.
سلکی در ادامه تصریح کرد: با توجه به سیاست ها و برنامه های دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد کشور و همراهی مجلس شورای اسلامی پیش بینی می شود فعالیت اتحادیه های صنفی در این مناطق امسال به مرحله عملیاتی برسد.
وی افزود: یکی از ویژگی های فعالیت اتحادیه های صنفی در مناطق آزاد کشور، به افزایش مدت اعتبار پروانه کسب و پیشه مربوط می شود که همانند سرزمین اصلی پنج ساله می شود.

بنا به این گزارش، 20 هزار فعال اقتصادی در جزیره قشم وجود دارد و تا پایان سال 97 با افتتاح چندین پروژه تجاری در شهرهای قشم و درگهان، حدود 5 هزار واحد دیگر به این مجموعه اضافه خواهد شد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو