قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس معرفی شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46715
ساعت 11:45 يکشنبه 3 تير 1397
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در حکمی «صفر شاسفند» را به سمت مشاور اجرائی و قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس منصوب کرد.

به گزارش فرینا، محسن نریمان در این حکم آورده است: نظر به تعهد، تخصص و تجارب مدیریتی جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور اجرایی و قائم مقام اینجانب منصوب می شوید. 
در بخش دیگری از حکم صادره، آمده است: لازم است با شناخت ژرف از منطقه آزاد ارس، آگاهی از پتانسیل های بی القوه، وضعیت صنعتی و گردشگری منطقه، بهره گیری از ظرفیت های موجود و هم اندیشی با نخبگان و پژوهشگران با انگیزه و جلب مساعدت همکاران مخلص، دلسوز و پاکدست، نسبت به ارائه راهکارهای اجرایی برای بهبود امور و تحقق اهداف سازمان به ویژه در راستای جذب سرمایه گذاری خارجی و داخلی و رونق صادرات با تدوین برنامه ریزی و با رعایت قوانین، مقررات و منشور اخلاقی برای نیل به سوی سازمان پویا، کارآمد و پاسخگو در برابر سیاست های اقتصاد مقاومتی اقدام بالنده معمول فرمایند. 
صفر شاسفند متولد 1342 در ماکوست و دکترای صنایع، سیستم و بهره وری را در دانشگاه علم و صنعت به پایان برده است. وی فوق لیسانس مدیریت کسب و کار را نیز از دانشگاه کالگری کانادا کسب کرده است. 
انتخاب به عنوان چهره ماندگار پتروشیمی در یکصدمین سالگرد تاسیس شرکت نفت و چهره ماندگار فنی و نگهداری کشور در سال 1391 از جمله افتخارات صفر شاسفند است. 
ازجمله سوابق کاری قائم مقام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس می توان به معاونت مجتمع پتروشیمی و مشاورعالی مدیرعامل در امور اجرایی پتروشیمی تبریز، عضویت در هیات مدیره انجمن ملی نگهداری و تعمیرات ایران و عضویت در کمیته راهبری فنی و مدیریت دارایی های فیزیکی وزارت نفت اشاره کرد.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو