راه اندازی نرم افزار اينترنتي مشتری مداری و میز خدمت در بندر شهیدرجایی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46647
ساعت 09:50 دوشنبه 28 خرداد 1397
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی ضمن بیان این مطلب که بندر شهید رجایی و بنادر تابعه آن به صورت 24 ساعته فعالیت دارند، گفت: در راستای نگرش مشتری مداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری انجام می شود.


به گزارش فرینا، اله مراد عفیفی پور با اشاره به 24 ساعته بودن فعالیت بندر شهید رجایی و سایر بنادر بازرگانی استان همچون بندر لنگه، شهید باهنر و قشم افزود: علاوه بر واحدهای ستادی و پشتیبانی که به صورت شیفت های کاری در این بنادر به شکل شبانه روزی فعالیت دارند، تمامی پایانه های بندری و شرکت های بخش غير دولتي فعال در زمینه عملیات تخلیه و بارگیری کالا نیز به صورت 24 ساعته در حال خدمات رسانی به مشتریان هستند.

عفیفی پور گفت: با توجه به نقش بنادر كوچك در نوار ساحلي استان هرمزگان در ايجاد اشتغال پايدار و امنيت، اين بنادر مورد توجه قرار گرفته و تكميل زير ساخت ها و تسهيل فرايند هاي عملياتي بويژه در خصوص امكان صادرات فرآورده ها و كالاهاي ايراني در دستور كار اداره كل بنادر و دريانوردي هرمزگان قرار گرفته است.

وی افزود: براساس سیاست های کلان سازمان بنادر و دریانوردی در زمينه مشتری مداری، ارائه خدمات بندری، دریایی و پشتیبانی در بنادر با بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری به گونه ای مدیریت می شود تا علاوه بر افزایش بهره وری امور صادرات، واردات و ترانزیت به سهولت و مطابق با نرم های جهاني انجام پذیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: ارایه خدمات الکترونیکی و فعالیت های مبتنی بر فناوری از سالها پیش تاکنون در این اداره کل در حال انجام است و نرم افزارهایی نظیر سامانه جامع دریایی، سامانه جامع کانتینری موسوم به CCS و سامانه جامع کالاهای جنرال کارگو موسوم به GCOMS بخش زیادی از نیازها و دغدغه های مشتریان را برطرف کرده است.

عفیفی پور افزود: در سال جاری نیز نرم افزار مشتری مداری به نشانی اینترنتیcrm.pmo.ir راه اندازی شده و تجار و صاحبان کالا می توانند نسبت به پیگیری الکترونیکی نامه های خود، ردیابی کالا و کانتینر، تمامی خدمات اداری دریانوردان، خرید اینترنتی بلیت سفرهای دریایی، از طریق این درگاه اقدام نموده و نیازی به حضور فیزیکی ارباب رجوع نیست.

وی گفت: با توجه به گستردگی حوزه فعالیت بنادر به ویژه بندر شهید رجایی، میز خدمت فیزیکی در نقاط مختلف این بندر به زودی ایجاد و با بهره گیری از کارشناسان مجرب نياز مشتريان بنادر در كوتاه ترين زمان ممكن و به روش سهل و آسان مرتفع مي شود. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: این اداره کل الکترونیکی نمودن سایر خدمات خود را در راستای دستورالعمل میز خدمت الکترونیکی در دستور کار قرار داده و در آینده نزدیک تعداد آنها افزایش خواهد یافت.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهیدرجایی در پایان گفت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مدت 3 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و به راهنمایی ارباب رجوع و رسیدگی به درخواست آنان، مشغول است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو