رشد ۴ درصدی جابجایی کالا در بندرامام خمینی(ره)

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46617
ساعت 12:23 پنج‌شنبه 24 خرداد 1397
معاون امور بندری و اقتصادی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: طی دو ماهه نخست سال جاری با جابجایی بیش از ۵۰۶ هزار تن انواع کالا از طریق حمل و نقل ریلی، ۴ درصد رشد در عملکرد ریلی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) نسبت به مدت مشابه در سال گذشته به ثبت رسید.

به گزارش فرینا، ایرج مدیری افزود: طی دو ماهه نخست سال جاری، در  گروه کالایی غلات با ۹۳ هزار و ۶۹۷ تن، گروه کالایی آهن آلات با  ۳۷۶ هزار و ۵۶۷ تن و گروه کالایی مواد نفتی که مشتمل بر انواع فرآورده های نفتی  است  ۳۵ هزار و ۷۵۷ تن از طریق حمل و نقل  ریلی جابجا شده است.

مدیری گفت: جابجایی یاد شده، ۱۱درصد از سهم عملکرد تخلیه و بارگیری انواع کالا در مجتمع بندرامام خمینی(ره)  است. در این حوزه رشد ۴ درصدی به دست آمده است.

وی با اشاره به هم افزایی روز افزون راه آهن و بندر افزود: تسریع در روند بارگیری و خروج کالا و همچنین جلب رضایت صاحبان کالا و مشتریان هدف غایی در تعامل راه آهن و بندر است.

معاون امور بندری و اقتصادی  اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با اتخاذ تمهیدات ویژه از جمله افزودن سکوهای متعدد بارگیری به واگن در سایت های اختصاصی و انبارها، افزایش تعداد واگن ها و اتخاذ تسهیلات مدیریتی در این حوزه، میزان بارگیری کالا در گروه های کالایی غلات، آهن آلات و مواد نفتی  به رشد ۱۵درصدی رسیده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو