پرهیز از موازی کاری، رمز موفقیت در خدمت به مردم قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46615
ساعت 12:13 پنج‌شنبه 24 خرداد 1397
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، همکاری و پرهیز از موازی کاری را رمز موفقیت در تحقق خدمت خالصانه و موثر به مردم دانست.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان بیان داشت: منشور اصلی حرکت حوزه های عملکردی و اجرایی این معاونت، تلاش برای بسط و گسترش فرهنگ مشارکت همگانی در عرصه های فرهنگی و اجتماعی و حرکت به سمت ارائه خدمات خالصانه به جامعه محلی و گردشگران جزیره قشم است.
وی افزود: با مشارکت همگانی، همچنین استفاده از ظرفیت ها و توانایی های نخبگان جامعه محلی در حوزه های مختلف می توان توسعه پایدار و همه جانبه جزیره قشم را محقق ساخت.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن توصیه به همگرایی و همراهی کلیه نهادها و ادارات این حوزه، از تلاش های موثر مدیریت های این معاونت در پیشبرد اهداف سازمانی در سال گذشته تقدیر کرد.
در انتهای این نشست مدیران حوزه های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان بر هم عهدی و هم پیمانی در تحقق خدمت خالصانه، جامع و فراگیر در حوزه های تحت مسوولیت خود تاکید کردند.
در پنجمین جلسه شورای برنامه ریزی معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم که در محل این معاونت برگزار شد معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم و مدیران این حوزه به ارائه گزارش عملکرد سال 96 و تصمیمات اجرایی در سال 97 پرداختند.

 

شناسه خبری: 46615

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو