رویگردهای جدید تبلیغاتی در منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46488
ساعت 10:30 شنبه 12 خرداد 1397
مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: نگاه ما درحوزه تبلیغات صرفا تجاری و تبلیغاتی نیست بلکه با رویکرد تبینی در جهت انتقال پیام‌های سنجیده و هدفمند قدم برمی داریم.

به گزارش فرینا، ریاض فرحانی در نشست هم اندیشی با مسئولان کانون های تبلیغاتی آبادان و خرمشهر اظهار کرد: در نقشه راه و سیاست گذاری های خود در روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند جلساتی را با خبرنگاران ، فعالان اجتماعی و مجازی برگزار کردیم وامروز در حوزه اطلاع رسانی در خدمت کانون های تبلیغاتی هستیم تا با هم اندیشی به برنامه ی عملیاتی برسیم .
وی افزود: نگاه ما درحوزه تبلیغات صرفا تجاری و تبلیغاتی نیست بلکه با رویکرد تبینی در جهت انتقال پیام‌های سنجیده و هدفمند قدم برمی داریم . تبلیغ نوعی فرآیند ارتباطی است و زمانی‌که ازچارچوب فرآیند مورد نظرخارج شود، دیگر تبلیغ نیست. باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در این حوزه کیفیت ارائه تبلیغات بالا برود و به استاندارد های لازم نزدیک شویم .
فرحانی گفت: در دوره ی مدیریت فعلی روابط عمومی سازمان منطقه آزاد اروند همه ی تلاش ما بر کار کردن با کانون های تبلیغاتی بومی در منطقه بوده است . در تبلیغات زیباشناسانه توجه به علایق احتمالی مخاطب و عنصر جذابیت اصلی اساسی است که پیش از ارائه هر طرحی مورد توجه قرار می گیرد، این در حالی است که در تبلیغات سود محور، مخاطب از اهمیت و تاثیرگذاری کمتری برخوردار است. 

شناسه خبری: 46488

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو