رونمایی از ۶ بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه پیام با حضور وزیر بهداشت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46388
ساعت 17:32 شنبه 5 خرداد 1397
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه اورژانس هوایی یکی از اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است.

به گزارش فرینا، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی در مراسم بهره برداری از ۶ بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه پیام با اعلام این مطلب افزود: توسعه ناوگان هوایی برای اورژانس یکی از اهداف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی بود

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: در این مسیر با سختی ها و دشواری هایی مواجه بودیم که نسبت به همه آنها اشراف کامل داشته و دارم و ادامه کار نیز قطعا با سختی هایی همراه است.

وی افزود: این ۶ بالگرد که امروز مراسم رونمایی از آن انجام می شود بعد از دو سال پیگیری تلاش و مذاکره به پرواز در می آید و به زودی ۶ فروند بالگرد دیگر، به اسکادران اورژانس هوایی اضافه خواهد شد.

 وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به ویژگی هایی که این بالگردها دارند گفت: این بالگرد ها بسیار سبک و دارای قدرت مانور بالایی هستند و می توانند خدمات اورژانس هوایی را به سرعت ارائه دهند و با وارد نمودن این بالگردها این نوع خدمات برای اولین مرتبه در کشور ارائه می شود و در واقع ، همه این کارها برای رضایت مردم است .

دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: شخصا فکر می کنم زمانی از اورژانس هوایی می توان احساس رضایت نمود که این بالگردها در مناطق و روستاهای دور افتاده پیرزن و پیرمردی را نجات دهند و به نظرم این اقدام، یک کار انقلابی محسوب می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: از فرودگاه پیام، جناب آقای دکتر زرندی به دلیل همکاری هایی که با اورژانس هوایی دارند تشکر ویژه دارم و آرزوی توفیق و موفقیت برای وی و همکارانشان در پیام دارم و از اینکه پذیرای دوستان ما در اینجا هستند و امکانات خدمت به مردم استان های تهران و البرز را فراهم ساختند تشکر می کنم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو