بانوان، بازوی قابل اعتماد جامعه برای ایجاد اشتغال پایدار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46297
ساعت 16:00 شنبه 29 ارديبهشت 1397
مدیرعامل موسسه آموزشی کسب و کار جهانی کارآفرینان برتر قشم از بانوان به عنوان کارآفرینان جامعه امروز و عامل رشد خانواده‌ نام برد.

به گزارش فرینا، لنگرنبهان مدنی در دیدار با مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم، اعلام کرد: جزیره قشم برای موفقیت و دستیابی به اهداف توسعه ای خود به منابع انسانی آموزش دیده به ویژه در حوزه بانوان نیاز دارد.
وی گفت: نیاز مردم برای داشتن شغل پایدار درکنار کمبود فرصت استخدام دولتی و همچنین نیاز جوانان به کسب آموزش های عملی ازعوامل ابتدایی راه اندازی موسسه آموزشی کسب و کار جهانی کارآفرینان برتر در قشم بود.
به گفته مدنی، این موسسه با اخذ مجوز از سازمان منطقه آزاد قشم در سه شاخه مدیریت، روانشناسی و مشاغل خانگی، فعالیت خود را از سال 95 با برگزاری دوره هایی همچون دکوپاژ، صنایع دستی ، فن بیان آغاز کرده است.
او با اعلام اینکه فعالیت این موسسه تنها در آموزش مهارت های مرتبط با شروع شغل خلاصه نمی شود، افزود: کارآفرینان برای ورود به بازار کار به مهارت های مختلفی مانند اصول مذاکره، بازاریابی، نحوه برندسازی، برخورد و جذب مشتری و حسابداری نیاز دارند و این موسسه کارآموزان را برای موفقیت از مرحله تولید تا فروش نهایی، آموزش می دهد.
مدیرعامل موسسه آموزشی کسب و کار جهانی کارآفرینان برتر قشم از برگزاری دوره آشپزی با همکاری حوزه امور بانوان و خانواده منطقه آزاد قشم و دوره هنری با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد.
او همچنین واگذاری پذیرایی و تشریفات نشست بین المللی ژئوپارک جهانی قشم را به موسسه آموزشی کسب و کار جهانی کارآفرینان برتر قشم، نشان اعتماد سازمان منطقه آزاد قشم به توانمندی های این موسسه دانست.
میترا مشرقی مقدم مشاور مدیرعامل منطقه آزاد قشم در امور بانوان و خانواده در سومین طرح نشست با بانوان فعال این جزیره با خانم نبهان مدنی مدیر موسسه آموزشی کسب و کار جهانی کارآفرینان برترقشم دیدار کرد.

شناسه خبری: 46297

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو