همکاری شهرداری تهران با منطقه آزاد اروند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46200
ساعت 04:18 شنبه 22 ارديبهشت 1397
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت:خروج آمریکا از برجام فضاسازی تبلیغاتی علیه ایران برای مشوش سازی فضای کشور است و ملت بزرگ ایران با خویشتنداری و اتحاد این ترفند آمریکا را خنثی خواهند کرد.

به گزارش فرینا، محسن هاشمی روز جمعه در دیدار با مدیران شوراهای اسلامی شهرهای آبادان و خرمشهر در سالن همایش‌های هتل کاروانسرای آبادان اظهار کرد:خروج آمریکا از برجام نشان می‌دهد این توافق، بین المللی و کارآمد بوده و برای کشور سود ملی داشته است.
وی به پایبندی جمهوری اسلامی و اجرای کامل مفاد برجام اشاره کرد و افزود: رئیس جمهوری آمریکا به این دلیل که برجام نتوانسته منافع وی و هم پیمانان منطقه ای و رژیم صهیونیستی را فراهم کند از آن خارج شد.
هاشمی گفت: ایران نشان داده همواره به تعهدات بین المللی خود پایبند است و به دنبال ضرر زدن به دیگر کشورها نیست.
وی افزود:آیت الله هاشمی رفسنجانی پیش از مرگشان خروج آمریکا از برجام را پیش بینی کرده بود.
هاشمی به همراهی نکردن سایر کشورهای عضو برجام با آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت:باید هوشمندانه و عقلائی از کشورهای باقی مانده برای ادامه برجام تضمین های جدی بگیریم تا منافع کشور و ملت ایران محقق شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران با منطقه آزاد اروند تاکید کرد و بیان داشت:خرمشهر و آبادان دروازه تمدن به ایران هستند و در گذشته های دور شهرداری خرمشهر به شهرداری تهران کمک کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود:همیشه از سوی شهرداری تهران به منطقه آزاد اروند کمک شده اما از مقدار مورد نیاز کمتر بوده و امیدواریم بتوانیم همکاری های خود را بهتر از گذشته ادامه دهیم.
وی به نامگذاری بلوار ورودی به منطقه آزاد اروند به نام آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و بیان داشت:از طرف‌ خودم، خانواده و دوستداران آیت الله هاشمی از شما تشکر می کنم.
محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران جمعه وارد آبادان شد و با مدیر عامل، قائم مقام و معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند دیدار کرد.

شناسه خبری: 46200

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو