امضای تفاهم نامه همکاری موسسه آموزش عالی قشم با دانشگاه تهران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46174
ساعت 02:06 شنبه 22 ارديبهشت 1397
سرپرست موسسه آموزش عالی قشم از امضای تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی این موسسه با دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران خبر داد.

به گزارش فرینا، محمدرضا مرادی گفت: این تفاهم نامه به منظور گسترش، همفکری و همکاری های آموزشی – پژوهشی و ارتقای آموزش های تخصصی کوتاه مدت و آموزش های آکادمیک به امضا رسیده است.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم برای توسعه متوازن، همکاری آموزشی و پژوهشی با سازمان ها، موسسات و دانشگاه های برتر داخلی و بین المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری با هدف ارتقای دانش بومی، ضروری است.
به گفته سرپرست موسسه آموزش عالی قشم، راهبرد اصلی این موسسه در راستای چشم اندازهای اقتصادی جزیره و در چهار بخش شیلات، صنایع، گردشگری و نفت، پتروشیمی و گاز طراحی شده است.  
مرادی در تشریح مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد: طراحی و ارائه دوره های آموزشی کوتاه مدت و حرفه ای، برگزاری مشترک دوره هایMBA  و DBA برای دانش پذیران استان هرمزگان و استان های همجوار و ایجاد شتاب دهندهع های بین المللی برای توسعه کسب و کار از موارد مورد توجه در این تفاهم نامه است.
وی اظهار داشت: تشکیل کنسرسیوم سه گانه بین دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، موسسه آموزش عالی قشم و یک دانشگاه برتر بین المللی برای برگزاری دوره MBA بین المللی، انجام داوری، نظارت و بررسی پروژه های تحقیقاتی مورد نیاز، تدوین و تالیف اسناد و مدارک علمی مشترک از جمله فیلم های علمی – تحقیقی کتاب و برگزاری کارگاه های آموزشی - تخصصی از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.
لازم به ذکر است، اوایل اردیبهشت ماه امسال موسسه آموزش عالی قشم در راستای کمک به ارتقای دانش بومی با پژوهشکده صنعت نفت نیز تفاهم نامه ای منعقد کرده است.
پژوهشکده صنعت نفت و دانشکده کار آفرینی دانشگاه تهران به عنوان مراجع برتر علمی – پژوهشی در سطح خاورمیانه محسوب می شوند.

شناسه خبری: 46174

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو