منطقه ویژه پیام پیشتاز رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال در استان البرز 

لینک کوتاه: freena.ir/detail/46010
ساعت 12:35 دوشنبه 3 ارديبهشت 1397
عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: منطقه ویژه اقتصادی پیام اگر چه در سطح وظیفه و عملکردی یک دستگاه ملی قلمداد می شود، اما به لحاظ ژئوپولوتیک قابلیت تبدیل به موتور محرک توسعه اشتغال و رونق اقتصادی در استان را دارد. 

به گزارش فرینا، نادر ثناگو مطلق، با اعلام این مطلب افزود: عملکرد سالیانه در برخی از بخش ها پیشرفت بیش از 100 درصدی نسبت به سال قبل را شاهد بوده که این مرهون داشتن برنامه و انگیزه بالای تیم مدیریتی جدید و همکاران ما در منطقه ویژه اقتصادی پیام است.

ثناگو مطلق گفت: بنا داریم در سال 97 بر اساس طرح جامعی که برای منطقه ویژه اقتصادی پیام در نظر گرفته شده درچهار بخش شهر فرودگاهی، شهر لجستیک، شهرسلامت و شهر ICT اقدامات خود را به پیش ببریم.

وی با اشاره به استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای حضور در پیام افزود: در حال حاضر برای سرمایه گذاری در بخش های گوناگون پیام پیشنهادات مناسبی از سرمایه گذاران داریم که با در نظر گرفتن برنامه های توسعه شرکت و در راستای ایجاد اشتغال و حمایت از کالای ایرانی درحال بررسی پیشنهادات هستیم، درحوزه فرودگاهی هیات های سرمایه گذاری از کشور کره جنوبی و چین آماده امضاء تفاهم نامه هستند.

عضو هیات مدیره شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام گفت: در راستای توسعه زیرساخت ها بالغ بر هزار میلیارد ریال طرح عمرانی طی سال 96 و 97 در شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در دست مطالعه و اجرا است.

ثناگو مطلق افزود: با توجه به پتانسیل های بالقوه مجموعه منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام، پیوند استراتژیک با پتانسیل های استان چه در بخش دستگاه های خدمات رسان و دولتی و چه بخش خصوصی، منشاء تحول موثر و بسیار پربازده برای مجموعه های همکار خواهد بود لذا از پیشنهادات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع، مجموعه دانشگاهی، مجموعه مدیریت شهری و استانی در راستای توسعه پیام استقبال می کنیم.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو