آغاز فاز دوم پروژه آسفالت معابر شهرک سام و زال در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45997
ساعت 17:33 شنبه 1 ارديبهشت 1397
معاون فنی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز فاز دوم عملیات آسفالت و بهسازی معابر اصلی و فرعی شهرک سام و زال با هدف تحول در مسیرهای دسترسی شهری و افزایش رفاه شهروندان خبر داد.

به گزارش فرینا، محرم بهاروند با بیان این خبر گفت: برای اجرای این پروژه در دو فاز مبلغی بالغ بر 120میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده و زمان آغاز تا پایان آسفالت کلیه معابر شهرک سام و زال و بخشی از شهرک بوستان، مدت شش ماه پیش بینی شده است.
بهاروند در تشریح اقدامات انجام شده در این طرح بیان کرد: در عملیات آسفالت معابر شهرک سام و زال خاک ریزی، تسطیح و آسفالت ریزی انجام شده و در پایان این طرح کوچه های فرعی شهرک سام و زال و راه دسترسی به شهرک بوستان تماماً آسفالت و عملیات بهسازی معابر و پیاده روها نیز همزمان انجام می شود.
وی اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی و تدابیر لازم در سال جدید شرایط برای بهره مندی مردم از معابر مناسب در تمامی نقاط شهر فراهم شود و افزود: عملیات آسفالت و بهسازی سایر شهرک های قشم نیز امسال شروع خواهد شد.
پس از حضور مهندس مومنی در پست ریاست سازمان منطقه آزاد قشم نهضت آسفالت در جزیره با جدیت و پشتکار شروع شد و پس از آسفالت و بهسازی معابر برون شهری، راه ها و جاده های سراسر قشم مخصوصا روستاهای غرب جزیره، با دستور مستقیم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان عملیات آسفالت معابر درون شهری نیز شروع شده و در حال پیگیری است.

شناسه خبری: 45997

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو