برخورداری از رفاه آموزشی کشوری حق دانش آموزان جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45932
ساعت 12:05 يکشنبه 26 فروردين 1397
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، خدمت به اهداف عالی آموزش و پرورش را جزو وظایف این سازمان و برخورداری از رفاه آموزشی کشوری را حق دانش آموزان جزیره دانست.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در جلسه شورای معاونین آموزش وپرورش شهرستان قشم گفت: آموزش و پرورش یک دستگاه فرابخشی و تولید کننده است که محصول نهایی آن انسان هایی شایسته برای خدمت به جامعه خواهد بود، همانطوری که رسالت پیامبران و ائمه انسان سازی بوده است و سازمان منطقه آزاد قشم خود را مکلف می داند تا در خدمت اهداف آموزش و پرورش باشد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مدیریت و برنامه ریزی صحیح در کشورهای توسعه یافته افزود: با بررسی شاخص های عملکردی و ارزیابی علل موفقیت در برخی کشورها به ارزش گذاری بر دو استراتژی می رسیم، آموزش و پرورش در خدمت انسان سازی و توجه به دستگاه قضایی برای برقراری صحیح عدالت.
وی آمار بالای افراد تحصیل کرده در کشور را بدون عملکردی مناسب دلیلی بر وجود یک نقص در حوزه آموزش و پرورش دانست و ادامه داد: برای دستیابی به یک خروجی مناسب نیاز است که تغییرات از پایه شروع شود و از مقاطع ابتدایی هدف گذاری به صورت صحیح صورت گیرد.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد: در سه سال گذشته آموزش و پرورش با مدیریت آقای پور اشرف در قشم و آقای دریانورد در بخش شهاب به ما ثابت کرد که با وجود بحران ها نیز می توان به شاخص ها دست یافت، هرچند که ایده آل و نقشه راه ما، سند اقدام مشترک می باشد.
وی اظهار امیدواری کرد که با تلاش آموزش و پرورش شهرستان قشم و حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در مدارس این شهرستان کاستی وجود نداشته باشد و همه دانش آموزان  بتوانند از امکانات تغذیه ای، بهداشتی و آرامش مشابهی بهره مند گردند.
 حمیدرضا مومنی تاکید کرد: همانطوری که ابتدایی ترین نیاز مردم جزیره آب است و سازمان خود را مکلف می داند تا این مطالبه به حق مردم را مرتفع کند، برخورداری از رفاه آموزشی و رسیدن به شاخص های کشوری در این حوزه نیز حق دانش آموزان این جزیره نجیب است.
وی به لزوم همدلی و هماهنگی بین تیم های آموزشی جزیره مانند قبل اشاره کرد و ادامه داد: با سیاست گذاری صحیح آموزش و پرورش و کمک های اجرایی سازمان منطقه آزاد قشم، باید به منظور دستیابی به چند شاخص کشوری در سال جدید، هدف گذاری شود.
وی در پایان افزود: سازمان در قبال همه مسولیت دارد و تلاش خواهد کرد در راستای اهداف آموزش و پرورش با بازسازی و ساخت مدارس و خانه های معلم با قدرت بیشتری پیش رفته و سال آینده، پیشتاز رسیدن به شاخص های برتر کشوری در حوزه آموزش و پرورش باشد.
دراین دیدار بهرام پوراشرف مدیر آموزش و پرورش قشم و معاونین آموزش وپرورش جزیره درخصوص موفقیت های بدست آمده و ارتقای شاخص ها نسبت به سال ها ی اخیر و همچنین مشکلات وچالش های آموزش وپرورش گزارشی ارائه نمودند.
پور اشرف با تقدیر از زحمات مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با حمایت و مساعدت مهندس مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم امروز توانسته ایم به سطح مطلوب و موفقیت های چشم گیری در حوزه  آموزش و پرورش جزیره قشم دست یابیم.

شناسه خبری: 45932

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو