بندر چابهار در تحول سیستان و بلوچستان اهمیت فراوانی دارد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45892
ساعت 11:44 سه شنبه 21 فروردين 1397
استاندار سیستان و بلوچستان نقش سه پروژه بزرگ گازرسانی، خط راه آهن چابهار ـ زاهدان و بندر چابهار را در تحول استان حائز اهمیت دانست.

به گزارش فرینا به نقل از ایسنا، سید دانیال محبی در شورای اداری استان افزود: استان در طلیعه توسعه به نیروهای کارآمد ماهر و متخصص در بستر کار متناسب با اولویت ها در جهت شکوفایی ظرفیت ها و توانمندیهای استان نیاز دارد.
محبی با اشاره به رشد آمار میهمانان نوروزی به استان گفت: زیرساخت های عمومی و اختصاصی گردشگری استان باید با توجه میزان استقبال مسافران نوروزی استان ارتقاء یابد.
وی وجود نیروی انسانی را فاکتور و عامل اساسی توسعه برشمرد و تصریح کرد: نیروی انسانی استان متناسب با گستردگي و نيازهاي استان نیست كه بايد تربيت نیروی انسانی کارآمد متناسب با شاخص هاي توسعه استان مورد توجه قرار گيرد.
نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه استان، پازلی از زیبایی های متنوع و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد است، افزود: یکی از علل ضعف در زیرساختهای گردشگری نبود استقبال چشم گیر مسافران نوروزی در سالهای گذشته است و به همین علت برخی جاذبه های طبیعی مانند گل فشان در چابهار با وجود استقبال گردشگران، اما فاقد حداقل امکانات و خدمات اولیه عمومی هستند.
وي اظهار کرد: برگزاری شورای اداری ،الگویی در جهت توسعه ارتباطات و هم اندیشی میان کارگزاران نظام در درون استان بدور از تعصبات و منیّت ها برای رفع نیازمندی های مردم و چالشهای استان است.
رييس شوراي اداري استان با بیان اینکه در چرخه مدیریت ، علم و حکمت سرآمد همه امور است، گفت: داوری انسانها باید بر پایه داده های قابل اعتماد استوار باشد.
سيد دانيال محبي تاکید کرد: برای پیشرفت و توسعه استان همه گروهها و جریان های سیاسی را باید به رسمیت شناخت و از همه آنان در این مسیر استفاده كرد.
وي همچنين به بحران خشكسالي در منطقه سيستان اشاره كرد و افزود: برآورد خسارات كشاورزي مردم و تامين علوفه مورد نياز دامداران در دست انجام است و دستورات مربوط به كاهش تبعات خشكسالي صادر شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو