رضایتمندی 84 درصدی گردشگران نوروزی از خدمات ارائه شده در جزیره کیش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45862
ساعت 17:41 يکشنبه 19 فروردين 1397
گردشگران جزیره کیش در نوروز 97 از خدمات ارائه شده رضایت 84 درصدی داشتند.

به گزارش فرینا، در پی تاکید دکتر انصاری لاری در خصوص افزایش کیفیت خدمات دهی به گردشگران و نظارت مستمر بر نحوه خدمات دهی و تامین رضایت گردشگران، همزمان با ارائه خدمات توسط کمیته های مختلف ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی نسبت به انجام نظرسنجی از گردشگران اقدام شد.
طرح نظرسنجی با هدف بررسی عملکرد حوزه های مختلف و شناسایی نقاط قوت وضعف در خدمات دهی به گردشگران از 25 اسفند 96 تا 15 فروردین 97 در مراکز ارائه خدمات گردشگری، مبادی ورودی و اماکن پرتردد اجرا شد و در پایان پس از گرد آوری مجموع آرا و نظرات گردشگران، شاهد رضایتمندی 84 درصدی از شاخصه های نظم شهری، حمل و نقل عمومی، خدمات فرودگاهی، اطلاع رسانی و برنامه های جشنواره نوروزی هستیم.
گفتنی است جزیره کیش در نوروز 97 میزبان 234 هزار و 697 گردشگر از مسیرهای دریایی و هوایی بود.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو