رشد 26 درصدی ترانزیت کالا از بنادر کشور/ ۷۰پروژه در سازمان بنادر و دریانوردی به بهره برداری رسید

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45705
ساعت 15:57 شنبه 26 اسفند 1396
معاون مدیر کل برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان بنادر و دریانوردى گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری، عملیات کانتینری ۱۷ درصد، ترانزیت کالا ۲۶ درصد و عملیات تخلیه و بارگیری کالا ۷درصد افزایش یافته است. 

به گزارش فرینا، عنایت الله همتی در همایش سالانه مدیران سازمان بنادر و دریانوردی افزود: ارزیابی عملکرد سازمان بنادر و دریانوردی در دو شاخص عمومی و اختصاصی، است .طبق ارزیابی های صورت گرفته این سازمان بالاتر از سایر دستگاه های اجرایی تابعه وزارت راه و شهر سازی و به عنوان دستگاه برتر در بخش ارزیابى عملکرد طى سال ٩٥ معرفى شد.

همتی در مورد پروژه های که سال جاری افتتاح شد، گفت: طی ۱۱ ماه سال جاری،از ۴۰ پروژه به ارزش ۹۸۵۹ میلیارد ریال و سرمایه گذاری ۷۴۸۰ میلیارد ریالی در توسعه و نگهداری زیرساخت ها و تجهیز بنادر بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه در سال جاری ۳۰ پروژه به ارزش ۴۵۱۸ میلیارد ریال و جذب ۱۷۲۸ میلیارد ریال در بنادر در قالب ۱۲ قراد سرمایه گذاری بخش غیردولتی به بهره برداری رسید، افزود: ۳ خط بین المللی کشتیرانی در سال ۹۶ و ۲۱ خط لاینری در دوره پسابرجام بازگشته است.

معاون دفتر برنامه، بودجه و تحول اداری سازمان بنادر و دریانوردى همچنین با اشاره به شاخص های عملیاتی سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۹۶، از رشد هفت درصدی تخیله و بارگیری در بنادر شمال و جنوب کشور خبر داد و گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری، عملیات کانتینری در بنادر ۱۷ درصد، سرعت زمان سرویس کشتی ها ۱۵ درصد و ترانزیت ۲۶ درصد رشد داشته اند.

 همتی در خصوص تحقق اهداف کلان سازمان بنادر و دریانوردی طی ۱۰ ماهه سال ١٣٩٦ نیز، افزود: در راستای تحقق اهداف کلی سازمان بنادر، ۸۲ درصد در بخش ایمنی و امنیت بندری، بیش از ۸۹ درصد در بخش توان عملیاتی، بیش از ۹۶ درصد در حوزه ظرفیت کانتینری و ۹۸ درصد در بخش ظرفیت مسافری محقق شده است.

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو