شش مدال نقره و برنز سهم مردان کاراته کار قشم از مسابقات بین المللی جام پایتخت

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45457
ساعت 13:12 شنبه 5 اسفند 1396
مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از سهم شش مدال نقره و برنز توسط مردان کاراته کار این جزیره در مسابقات بین المللی جام پایتخت خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: کاراته کاران قشمی در گروه آقایان پس از کسب ۱۱ مدال رنگارنگی که بانوان رزمی کار قشمی از این‌ مسابقات کسب کردند موفق شدند شش مدال نقره و برنز را به گردن خود بیاویزند.
وی اعلام کرد: مسابقات بین المللی جام پایتخت ویژه آقایان از دوم تا چهارم اسفند ماه با حضور تیم های خارجی و ایرانی در سالن کبکانیان تهران جریان داشت.
به گفته قهرمانی، بخش مسابقات بین المللی کاراته آقایان با حضور 5 تیم خارجی شامل کانادا، عراق، پاکستان، افغانستان و آذربایجان و 15 تیم از نقاط مختلف کشور شامل تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، مرکزی،  گلستان، گیلان. مازندران، هرمزگان، ایلام، همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و سازمان منطقه آزاد قشم  در سالن کبکانیان تهران برگزار شد.
او گفت: در وزن منفی 50 امیدرضا کنگ به مقام دوم و گردن آویز نقره دست یافت و در وزن منفی 25 کیلوگرم عرفان غفوری رده نونهالان با کسب عنوان سوم مدال برنز گرفت.
قهرمانی گفت: در وزن مثبت 30 آرمان بردستانی رده نونهالان مقام سوم و مدال برنز را از آن خود کرد و در وزن مثبت 35 کیلوگرم هم حسین ولی زاده در رده نونهالان با مقام سومی برنز گرفت.
وی ادامه داد: در این‌ مسابقات مرتضی آقایی در وزن مثبت 45 کیلوگرم رده نوجوانان برنز گرفت و در وزن مثبت منفی 30 کیلوگرم هم امیر محمد اکبری رده نونهالان با عنوان سومی برنز این مسابفات را بر گردن خود آویخت‌.

شناسه خبری: 45457

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو