۱۱ مدال مسابقات بین المللی کاراته جام پایتخت برگردن بانوان قشمی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45456
ساعت 13:04 شنبه 5 اسفند 1396
مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از موفقیت بانوان کاراته کار این منطقه با کسب ۱۱ مدال رنگارنگ در مسابقات بین المللی جام پایتخت خبر داد.

به گزارش فرینا، صابر قهرمانی در جمع خبرنگاران گفت: مسابقات بین المللی کاراته جام پایتخت با حضور چهار تیم از کشورهای عراق، آذربایجان، افغانستان، پاکستان و ۱۵ تیم از نقاط مختلف کشورمان شامل تهران، اصفهان، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد، مرکزی، سمنان، گیلان، مازندران، هرمزگان، ایلام، همدان، قزوین، آذربایجان شرقی و منطقه آزاد قشم در دو بخش بانوان و آقایان از اول تا  چهارم اسفند در سالن شهید کبکانیان تهران در حال برگزاری است.
وی با اشاره به پایان یافتن مسابقات کاراته بانوان و بازگشت پیروزمندانه ورزشکاران قشمی به این منطقه آزاد، افزود: کسب ۱۱ مدال رنگارنگ از مجموع ۱۷ ورزشکار اعزامی به این مسابقات نشان از درخشش بانوان کاراته کار این جزیره در برابر رقبای داخلی و خارجی دارد.
به گفته مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، ستیانجفی در وزن 54+ رده جوانان  اول شد و مدال طلا به گردن آویخت و زهرا سلیمی هم در وزن 40 + جوانان مقام دوم را با مدال نقره از آن خود کرد.
قهرمانی ادامه داد: مهدیه اسکندری در وزن 30- نونهالان مقام دوم و مدال نقره را گرفت و روژینا حق گویان در وزن 57+ امید به مقام سوم و مدال برنز دست یافت.
او گفت: دیانا شهبازیان هم در وزن 57 + نوجوانان سوم شد و مدال برنز گرفت و مبینا محمدخانی در وزن  منفی 54 نوجوانان هم با کسب مقام سوم به مدال برنز دست یافت.
مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم یادآور شد: یاسمن عبدالهی در وزن 45 + نوجوانان سوم شد، مریم مرادپور در 40 + نوجوانان به مقام سوم رسید و ملیکا ولی پور هم در وزن 30 - رده نونهالان به مقام سوم دست یافت و هر سه نفر مدال برنز را به گردن آویختند.
او ادامه داد: مهدیه بارانی در 40 + نونهالان به مقام سوم و مدال برنز  رسید و الینا ارحمی در وزن 35 - نونهالان هم با عنوان سومی مدال برنز را از آن خود کرد.
به گفته قهرمانی نفرات اول تا سوم این مسابقات که مربیگری تیم اعزامی بانوان منطقه آزاد قشم را سنسی سمیه شهبازیان به عهده داشت و فریبا سادات حسینی و راحیل حق گویان هم سرپرستی تیم اعزامی را عهده دار بودند، به مسابقات جهانی ترکیه دعوت خواهند شد.

شناسه خبری: 45456

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو