پذیرش طرح شرکت دانش بنیان ارس در جشنواره خواجه نصیر الدین

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45373
ساعت 13:16 چهارشنبه 25 بهمن 1396
طرح کسب و کار شرکت آرمان تایماز ارس؛ یکی از شرکت های دانش بنیان منطقه آزاد ارس با عنوان کشت کالا ـ بازار آنلاین کشاورزی ایران در مرحله اول داوری آثار ارسال شده برای دومین جشنواره ملی نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر پذیرفته شد.

به گزارش فرینا، دومین جشنواره نوآوری و کسب و کار در دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در حال برگزاری است و در مرحله پذیرش طرح‌های کسب و کار و ایده‌های نوآورانه، ۸۳ طرح کسب و کار و ۱۱۱ ایده نوآورانه  ثبت شد.
مدیر مرکز رشد دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: ۱۹۴ طرح و ایده تجاری در دومین جشنواره نوآوری و کسب و کار این دانشگاه ثبت شد.
وی افزود: توانمندسازی و معرفی تیم‌های نوآور به سرمایه گذاران از اهداف برگزاری اینوکاپ است.اینوکاپ، مسابقه نوآوری و فناوری‌هایی است که قادر به خلق ارزش افزوده و کسب ثروت برای سازندگانش است.
از میان ۱۱۱ ایده نوآورانه، ۳۴ طرح برای شرکت در اینوکاپ برگزیده شدند  که طرح کسب و کار شرکت آرمان تایماز ارس ، از شرکتهای فناور مستقر در مرکز رشد و توسعه ی صادرات ارس با عنوان کشت کالا - بازار آنلاین کشاورزی ایران یکی از طرح های پذیرفته شده در مرحله ی نخست داوری جشنواره ملی نوآوری و کسب و کار خواجه نصیر است. 
گفتنی است؛ شرکت آرمان تایماز ارس، پیش از این و از ابتدای سال 96 تا کنون موفق به کسب مقام نخست استارت آپ میتاپ تبریز 2017، مقام دوم استارت آپ جاده ابریشم 2017، عنوان طرح برتر پنجمین جشنواره نوآوری و فتاوری ربع رشیدی  RINOTEX 2017 و همچنین کسب عنوان شرکت فناور برتر سال 96 منطقه ی آزاد ارس در هفته پژوهش شده است.


 

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو