تردد بیش از 19 هزار مسافر هوایی در جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45363
ساعت 11:09 چهارشنبه 25 بهمن 1396
مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم گفت: طی شش روز پایانی دهه مبارک فجر (17 تا 22 بهمن) تعداد 19 هزار و 138 مسافر از طریق چند فرودگاه داخلی و یک فرودگاه خارجی (دبی) در این جزیره تردد کردند.

به گزارش فرینا، مجتبی شمس نژاد اعلام کرد: این میزان تردد هوایی طی مدت یاد شده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رقمی معادل 16 هزار و 945 مسافر ورودی و خروجی با رشد بیش از 12 درصدی همراه بوده است.
او ادامه داد: مسافران ورودی و خروجی شش روز یاد شده در بهمن امسال با 80 فروند هواپیما در این جزیره تردد کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و 70 پرواز، 14.2 درصد رشد داشته است.
مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم با اشاره به مجموع 19هزار و 138 مسافری که از نقاط مختلف ایران و خارج (دبی) در این جزیره تردد کردند، افزود: 18 هزار و 196 نفر از مجموع مسافران یاد شده از فرودگاه های کشور وارد این جزیره شدند و یا از این جزیره خارج شدند و 942 نفر هم از طریق دو فرودگاه دبی و قشم در این جزیره تردد کردند.
علاقه‌مندان گردشگری در جزیره قشم می توانند از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی قشم)، زمینی (با وسایل نقلیه شخصی و عمومی از اسکله پهل به لافت توسط شناورهای لندینگ کرافت) و دریایی (اسکله شهید حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری) وارد این جزیره زیبا در جنوب ایران شوند.

شناسه خبری: 45363

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو