آمادگی منطقه ویژه گرمسار برای واگذاری زمین به سرمایه گذاران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45336
ساعت 16:15 دوشنبه 23 بهمن 1396
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به لحاظ نزدیکی به استان تهران دارای یک موقیعت ویژه و منحصر به فرد است که با انجام زیر ساخت های لازم آماده واگذاری زمین به سرمایه گذاران در صنایع مختلف و مهم است.

به گزارش فرینا، عبدالرضا نادری افزود: در بخش نخست واگذاری و آماده سازی منطقه ویژه اقتصادی گرمسار از 4 سایت تنها سایت دوم این منطقه به لحاظ امکاناتی و زیر ساختی آماده واگذاری و حضور و استقبال از سرمایه گذاران است.

نادری با اشاره به اینکه تمام عملیات های حوزه زیر ساختی از جمله آب، برق و فاضلاب انجام شده است، گفت: عملیات های فیبر نوری و گاز نیز تا پایان سال وارد فاز اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این فاز تنها 20 هکتار با قوانین خاص گمرکی مناطق ویژه اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد و در 6 ماه آینده نیز این رقم به بیش از 220 هکتار خواهد رسید .

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی گرمسار با بیان اینکه سرمایه گذاران می توانند در حوزه های مختلف برای حضور در این منطقه اعلام آمادگی کنند، گفت: در این زمینه برنامه های مشوقی نیز اجرا می شود .

نادری افزود: منطقه ویژه اقتصادی گرمسار مساحت تقریبی 2 هزار هکتار را در برنامه دارد که در این فاز ابتدا تنها ده درصد یعنی 200 هکتار وارد فاز عملیاتی و واگذاری شده است .


آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو