معرفی خدمات 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45230
ساعت 13:45 شنبه 14 بهمن 1396
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان قشم از ارائه خدمات ارزشمند و ماندگار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف قشم همزمان با آغاز ایام الله دهه مبارک فجر در قالب 22 تابلو تبلیغاتی 4×3 خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده گفت: امسال برای نخستین بار به جای درج نام ادارات و نهادها در بنرهای تبلیغاتی دهه فجر، از عنوان کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد گرامیداشت دهه فجر قشم در زیر تابلو استفاده شده که در نوع خود در کشور بی نظیر است.

شیخ زاده افزود: تبلیغات محیطی مهندسی شده دهه فجر امسال قشم به خوبی توانسته مردم را با خدمات بی منت مسئولان همه ادارات و نهادها در این منطقه آشنا کند و این اقدام با اقبال مثبت رئیس ستاد دهه فجر و همه اعضای قرار گرفته است.

وی گفت: در تابلوهای 22 گانه ویژه دهه فجر چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی علاوه بر معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با توجه به همزمانی دهه فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) با این ایام، کتیبه تسلیت شهادت بانوی دو عالم هم در سمت چپ تابلوها نقش بسته است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر قشم افزود: قشم، یکصدا در مسیر افزایش تولید داخلی و ایجاد اشتغال، تبدیل قشم به یک جزیره دانشگاهی، عبور از بی سوادی تا فتح قله های آموزشی کشور و کسب رتبه دو رقمی کنکور سراسری، قشم رکورددار بی رقیب تولید ماهی در قفس و توسعه پرورش میگو در کشور، بخشی از شعارهای تزیین کننده تابلوهای امسال دهه فجر در قشم است.

شیخ زاده افزود: در این تابلوها همچنین به نهضت آبرسانی در قشم تبدیل آرزو به عمل، نهضت آسفالت سراسری تا دورترین بن بست های غرب جزیره، ایجاد عدالت قضایی و حفظ حقوق عامه مردم، قشم نماد همدلی و وحدت مسلمانان، عبور از خاموشی های 20 ساعته تا تلاش برای تولید برق صادراتی و ایجاد چندین بیمارستان و درمانگاه و توجه به بهداشت و سلامت در دورترین نقاط جزیره اشاره شده است.

وی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) اظهار کرد: ۵۰ پلاکارد ویژه دهه فجر و ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) به همراه پنج بسته ریسه، دو بسته پرچم مشکی و شش بسته پرچم سازمان منطقه آزاد شامل بیش از ۲۰۰ پرچم نیز برای این دو مناسبت در اختیار ادارات و نهادها از جمله اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قشم قرار گرفته است.

مردم و مسئولان شهرستان قشم همانند مردم دیگر نقاط کشورمان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر (12 بهمن) با حضور در گلزار مطهر شهدا و غبار روبی و شستشوی قبور سروقامتان تاریخ، بار دیگر بر ادامه راه افتخار آفرین شهدا و امام شهدا تاکید کردند.


شناسه خبری: 45230

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو