تشریح برنامه های منطقه ویژه بندر نوشهر به مناسبت ایام ا... دهه فجر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45212
ساعت 14:06 چهارشنبه 11 بهمن 1396
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران و مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر برنامه های ویژه گرامیداشت ایام ا... دهه مبارک فجر را تشریح کرد.

به گزارش فرینا، محمد تقی انزان پور با اعلام این مطلب افزود: در نخستین روز دهه مبارک فجر و همزمان با لحظه تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی، بوق کشتی ها و شناورهای مستقر در حوضچه و لنگرگاه بنادر نوشهر و فریدونکنار به صدا در خواهد آمد.

انزان پور گفت: آذین بندی و نصب بنر،درج سخنان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت دهه فجر در سربرگ مکاتبات اداری، نورافشانی ازبرج کنترل و مانور شناورهای دریایی، رژه ماشین های آتش نشانی و گارد در محوطه بندر در روز 12 بهمن، شرکت در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی بنادر نوشهر و فریدونکنار، برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری ویژه کارکنان وفرزندان همکاران، برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه ریزی جهت حضور پرشور همکاران در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه های پیش بینی شده بمنظور گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از سوی ستاد دهه فجر اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران است.

 

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو