بازدید سفیر نروژ از ظرفیت های منطقه ویژه بندر نوشهر

لینک کوتاه: freena.ir/detail/45089
ساعت 16:52 دوشنبه 2 بهمن 1396
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: در راستای گسترش و تقویت دیپلماسی اقتصادی سفیر نروژ در تهران سفر دو روزه خود را به استان مازندران آغاز کرد.

به گزارش فرینا، حسن خیریانپور در حاشیه بازدید از بندر نوشهر افزود: این بازدید در راستای گسترشو تقویت دیپلماسی اقتصادی و معرفی ظرفیت های مازندران به سفرای کشورهای خارجی مستقردر تهران صورت می گیرد.

خیریانپور گفت: از طریق این بازدیدها و معرفی ظرفیت های استان امید است بتوان توسعه صادرات غیر نفتی مازندرانرا با کشورهای مختلف افزایش و از نقش و کارکرد استانی به سطح ملی و فرا ملی ارتقا داد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، سفیر نروژ در تهران در نخستین بازدید از ظرفیت های مازندران از بندر نوشهر به عنوان منطقه ویژه اقتصادی دیدن می کند .

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران گفت: بازدید از چند واحد صنعتی و گردشگری و یکی از مزرعه های پرورش ماهی خاویاری در غرب استان از دیگر برنامه های سفیر نروژ در تهران در روز اول سفر به مازندران است .

خیریانپور افزود: «لارس نوردرم» فردا نیز علاوه بر نشست با فعالان اقتصادی مازندران، جلسه ای هم با استاندار مازندران دارد .




 

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو