کنسولگری هندوستان درمنطقه آزاد اروند دایر می شود

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: منطقه آزاد اروند آمادگی خود را جهت برقرای ارتباط تجاری و اقتصادی و همچنین IT با کشور هندوستان است.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی درنشست هم اندیشی توسعه روابط تجاری – اقتصادی ایران و هند با اشاره به راههای گسترده ارتباطی در منطقه آزاد اروند گفت:راههای زمینی، دریایی، هوایی و ریلی، در منطقه آزاد اروند فراهم است و زیر ساخت های ارتباطات الکترونی می تواند این فرصت را برای منطقه آزاد اروند نیزفراهم کند تا در زمینه تکنولوژی های جدید IT نیز از کشور هندوستان که در این زمینه پیشرفت های زیادی داشته اند تبا دلاتی داشته باشیم.
زمانی با اشاره به نقاط دسترسی منطقه آزاد اروند به بازار های تجاری کشور های خاور میانه افزود:این منطقه مکان مناسبی برای تبادلات تجاری منطقه خاور میانه است.
وی ضمن تاکید بر بازسازی کشورهای عراق و سوریه گفت: بعد از اتمام جنگ در کشورهای داخلی ایران و سوریه، این منطقه می تواند پایگاه مناسبی برای بازسازی کشورهای عراق و سوریه باشد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: ورود اتباع خارجه منهای کشور اسراییل به منطقه آزاد اروند با حذف روادید فرصت مناسبی برای حضور اتباع خارجه برای سرمایه گذاری و تجارت است.





 

برچسب ها : منطقه آزاد اروند
امتیاز به خبر :