سرپرست جدید موسسه آموزش عالی قشم منصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/44393
ساعت 14:45 چهارشنبه 8 آذر 1396
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دهمین جلسه شورای اداری این سازمان محمد رضا مرادی را به عنوان سرپرست موسسه آموزش عالی قشم منصوب کرد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در حکم محمد رضا مرادی آورده است؛ نظر به اهمیت حوزه آموزش و تحصیلات تکمیلی در برنامه های راهبردی دانشگاه و با عنایت به سوابق و تجربیات و تعهد جنابعالی، به عنوان سرپرست موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی قشم منصوب می شوید.
مدتی پیش و بر اساس حکم دیگری از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، محمد رضا مرادی به عنوان معاون مالی اداری این موسسه نیز منصوب گردیده بود و انتصاب وی به سمت سرپرست موسسه آموزش عالی غیر دولتی – غیر انتفاعی قشم به حفظ سمت قبلی صورت گرفته است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دهمین جلسه شورای اداری همچنین از خدمات سراج الدین محبی برای اداره این موسسه طی یک سال و نیم گذشته که به تازگی به عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قشم منصوب شده است، نیز تقدیر کرد.
بنا به این گزارش، محمدرضا مرادی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد M.B.A گرایش مدیریت منابع انسانی از دانشگاه Multimedia (MMU) و دانش آموخته ترم آخر D.B.A گرایش استراتژیک دانشگاه صنایع و معادن ایران است.
وی دارای 24 سال سابقه کارشناسی و مدیریت اجرایی در بسیاری از شرکت ها و سازمان های خصوصی و دولتی از جمله ایران خودرو، کویرتایر، وزارت جهاد و کشاورزی، داروسازی اسوه، فولاد البرز و... می باشد.
محمدرضا مرادی پیش از این در سازمان منطقه آزاد قشم مسئولیت های، مدیریت منابع انسانی، جانشین معاونت توسعه مدیریت و دبیر اجرایی شورای بورس تحصیلی سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشته است.
از جمله فعالیت های آموزشی و پژوهشی مرادی می توان به تدریس دروس مدیریتی در دانشگاه آزاد، دانشگاه جامع علمی- کاربردی و موسسات آموزش عالی و ارائه مقالات تخصصی نظیر مقاله "برنامه جانشین پروری برای توسعه سرمایه های انسانی" به عنوان یک مُدل جانشین پروری در سال 2010 در چهاردهمین کنفرانس بین المللی UNESCO- APEID اشاره کرد .


 

شناسه خبری: 44393

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو