برگزاری كارگاه تربيت مربی روانشناسی برای 40 بانوی روانشناس جزیره قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/44332
ساعت 12:07 شنبه 4 آذر 1396
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری کارگاه تربیت مربی روانشناسی برای 40 تن از بانوان روانشناس و معلمان سطح جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، میترا مشرقی مقدم با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: این کارگاه دو روزه (پنجشنبه و جمعه) با هدف توانمندسازی جمعی از روانشناسان و معلمان بومی جزیره قشم و با همکاری دانشگاه تهران در محل موسسه آموزش عالی قشم توسط دفتر امور بانوان و خانواده منطقه آزاد قشم برگزار شد.
وی ادامه داد: این اقدام براساس تاکید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه اهمیت پرورش و تعالی استعدادهای بانوان در سطح جزیره و ارزیابی های فنی و‌ کارشناسی برای نیاز سنجی بانوان تمامی روستاها و ‌شهرهای جزیره قشم انجام شد.
به گفته مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم، بانوان روانشناس جزیره قشم (دارندگان مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد) براساس حضور کارشناسان دفتر امور بانوان سازمان منطقه آزاد قشم در تک تک روستاهای 67 گانه و تکمیل فُرم های ارزیابی برای حضور در این کارگاه علمی، شناسایی شدند.
مشرقی مقدم گفت: بانوان شرکت کننده در این کارگاه مهم آموزشی از شهرهای قشم، درگهان، سوزا و روستاهای گوری؛ هُلر، باسعیدو، دولاب، تولا، گورزین، پی پُشت، کووه ای، توریان و چاهو غربی انتخاب شدند.
او اظهار کرد: كارگاه دو روزه تربيت مربی كودک و نوجوان با عنوان "افزايش جُرات و اعتماد به نفس كودكان  و كاربرد اصول رفتاری در كلاس و اصول حل تعارض با نوجوان" با حضور دکتر مریم دلاوری از مدرسان برجسته کشوری با هدف توانمند سازی کارشناسان بومی جزیره و ماندگار کردن خدمات قابل ارائه به آنان برگزار شد.
مشاور امور بانوان و خانواده سازمان منطقه آزاد قشم گفت: به شرکت کنندگان این کارگاه آموزشی که با اخذ موافقت دانشگاه تهران برگزار شده گواهینامه رسمی ارائه خواهد شد.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

شناسه خبری: 44332

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو