300واحد مسکونی در منطقه آزاد اروند به سامانه خورشیدی مجهز می‌شوند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/44204
ساعت 17:48 دوشنبه 22 آبان 1396
مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با توجه به صرفه بالای اقتصادی سامانه های خورشیدی و هماهنگي ايجاد شده ۳۰۰ واحد مسکونی در این منطقه به صورت آزمایشی به این سیستم مجهز می‌شوند.

به گزارش فرینا، مجید رحیمی اظهار داشت: در راستای طرح ایجاد سامانه هاي خورشیدی برای خانواده های کم بضاعت و تحت پوشش، طی جلسه امروز روساى محترم كميته امداد و بهزيستى آبادان و خرمشهر و همچنين آموزش و پرورش برنامه ريزي عملياتى براى تامين اعتبار و شروع فرايند اجرایى واحدهای پایلوت این کار را ارايه نمودند و تقسیم کار بین ادارات مربوطه به انجام رسید.
مدیر توسعه زیر ساخت های شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروندگفت: تعامل و همكارى شكل گرفته با برق ناحيه جنوب و شركت توزيع استان كه عضو كميته راهبرى نيروى خورشيدى اروند نبز هستند ،ستودنى و موجب سرعت بخشيدن به كار شده است.
وى از مشاركت اتاق بازرگانى خرمشهر در آموزش و فرهنگ سازى اين پروژه و همچنين اقدامات صورت گرفته جهت جذب سرمايه گذار تقدير نمود.
رحیمی گفت: نقش سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این حوزه نقشی حمایتی، تسهیل گر و فنی است و تلاش داریم از تمام ظرفيتهاى قانونى و حمايتى در اين راستا استفاده نماييم.
وی افزود: واحدى كه در خرداد ماه امسال  بر روی خانه هوشمند اروند  به صورت آزمایشی نصب شده ، در حال حاضر بدون هیچ مشکلی در حال تولید برق است.

شناسه خبری: 44204

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟