زیر ساخت های مرز شلمچه بسیار مناسب است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/44106
ساعت 22:28 چهارشنبه 17 آبان 1396
سازمان منطقه آزاد اروند:
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا؛

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا ، گفت : با وجود زیرساختهای مناسب که توسط سازمان منطقه آزاد اروند به وجود آمده امروز مردم به آسانی و بدون دغدغه در این راهپیمایی بزرگ حسینی شرکت می کنند

به گزارش فرینا، حجت الاسلام ابوتراب بهرامی در حاشیه بازدید از زیرساختها و روند تردد زائرین اربعین حسینی در مرز شلمچه با اشاره به سهولت تردد زوار در این مرز در جمع خبرنگاران عنوان کرد: با استفاده از تجربیات سال های گذشته و با هماهنگی و همدلی نیروهای امنیتی، فرهنگی و مسئولان پایانه مرزی شلمچه خدمات رسانی به زائران اربعین در این مرز قانونمند انجام می شود .
وی افزود: نتیجه این هماهنگی ها و همدلیها، سهولت تردد زائران به سمت کربلای معلی است که اکنون به آسانی انجام می شود و زائران در کمال آرامش و امنیت از مرز شلمچه عبور می کنند .
بهرامی این همایش بزرگ را نشانه اقتدار ملت ایران اسلامی دانست و ادامه داد: این حرکت جهادی بزرگ و راهپیمایی اربعین حسینی چند سالی است انجام می شود که دستاورد آن اقتدار ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی است .
وی با تقدیر از نیروی انتظامی، مرزبانی، یگان ویژه، روحانیون و مسئولان پایانه مرزی شلمچه که چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نقطه صفر مرزی این چنین به تصویر کشیدند، گفت: راهپیمایی عظیم اربعین طی چند سال اخیر به خصوص در سال جاری بسیار زیبا، منظم و با امنیت مناسب برگزار شده است که این نیز باعث شده تا مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و استکبار جهانی خورده شود .
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: برای حضور در این همایش بزرگ حسینی مردم سایر کشورها و حتی آنانی که مسلمان نیستند مشتاق به حضور شده اند .
وی گفت: عشق به امام حسین(ع) جاذبه ایی است که میلیونها نفر کودک، جوان و پیر را با پای پیاده مشرف به زیارتش می کند . و پیام این همایش نیز این است که نظام جمهوری اسلامی ایران به سهولت و زیبایی این راهپیمایی چند میلیونی را اداره می کند .
حجت الاسلام بهرامی با اشاره به تردد آسان زوار اربعین حسینی از مرز شلمچه، گفت: با وجود زیرساختهای مناسب که توسط سازمان منطقه آزاد اروند به وجود آمده امروز مردم به آسانی و بدون دغدغه در این راهپیمایی بزرگ حسینی شرکت می کنند که این نیز سبب اقتدار جمهوری اسلامی ایران در این نقطه صفر مرزی شده است .
وی تصریح کرد: با وجود زیرساختهای خوبی که در مرز شلمچه مهیا شده است امیدواریم این روند در سالهای آینده نیز بهتر شود تا هم سرعت عمل بیشتر شود و هم کار آسانتر انجام شود.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟