منطقه آزاد اروند پایلوت صادرات جنوب غرب کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43971
ساعت 12:31 شنبه 13 آبان 1396
در دومین نمایشگاه توانمندی های صادرات جمهوری اسلامی ایران هیات های بلند پایه تجاری و بازرگانی کشورهای جهان از جمله و نزوئلا و الجزایر از غرفه منطقه آزاد اروند بازدید کردند.

به گزارش فرینا، هیات الجزایر از امتیازات و مزیت های منطقه آزاد اروند استقبال کرد و درخواست داشتند میز ویژه الجزایر در منطقه آزاد اروند تشکیل شود و به شکل ویژه با مدیران این سازمان نشستی برای فعالیت های مشترک در این منطقه آغاز کنند.

در نمایشگاه توانمندی های صادرات جمهوری اسلامی ایران رئیس هیات تجاری الجزایر، گفت: سرمایه گذارانی در الجزایر وجود دارد که به دنبال فعالیت در مناطق آزاد ایران هستند و ما می توانیم آنها را به منطقه آزاد اروند بیاوریم تا رایزنی هایی در این زمینه انجام شود.

گفتنی است حدود 78 هیئت تجاری از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت از دومین نمایشگاه توانمندی های صادرات جمهوری اسلامی ایران بازدید کردند و این هیئت ها از پنج قاره جهان شامل؛ آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقای شمالی، جنوبی و مرکزی، آسیای شرقی برای حضور در این نمایشگاه به ایران سفر کردند.

هیات هایی که از غرفه منطقه آزاد اروند بازدید می کنند راهنمایی می شوند که این غرفه منتخبی از شرکت ها و کارخانه های فعال منطقه آزاد اروند است و همچنین این هیئت های تجاری مشتاق آن هستند که بیشتر در خصوص توانمندی های صادراتی منطقه آزاد اروند اطلاعات داشته باشند.

براساس این گزارش غرفه سازمان منطقه آزاد اروند بخش کوچکی از فعالیت ها و مزیت های منطقه آزاد اروند است که آمار و ارقام را در اختیار هیات های تجاری قرار می دهد و هدف از تشکیل این نمایشگاه حمایت از بخش تولید در چهارچوب اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.

دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران از 9 تا 12 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.


شناسه خبری: 43971

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟