منطقه آزاد اروند پایلوت مخابراتی ، آی تی و ارتباطات کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43919
ساعت 19:03 دوشنبه 8 آبان 1396

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ؛

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ، گفت : سازمان منطقه آزاد اروند با دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات همکاری های بسیار خوب و نزدیکی داشته است.

به گزارش فرینا، اسماعیل زمانی، در نشست ستاد اربعین حسینی که امروز با حضور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات در سالن جلسات این سازمان برگزار شد ، عنوان کرد :امیدواریم ورود وزیر محترم ارتباطات به منطقه آزاد اروند باعث توسعه زیر ساخت های اساسی در زمینه ارتباطات و آی تی این منطقه شوند.
وی افزود : سازمان منطقه آزاد اروند با دستگاه های تابعه وزارت ارتباطات همکاری های بسیار خوب و نزدیکی داشته  که این موضوع نیز در حال تبدیل شدن این منطقه به پایلوت مخابراتی و آی تی کشور شده است.
وی با اشاره به جذب سرمایه گذار در حوزه آی تی گفت : منطقه آزاد اروند با تبدیل شدن به منطقه ویژه آی تی ، مخابراتی و ارتباطی کشور می تواند باعث جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی شود.
زمانی با بیان اینکه حوزه ارتباطات و آی تی در جهان به سرعت در حال پیشرفت است ، اظهار داشت : در این حوزه شاهد نو آوری های به روزی هستیم و با دسترسی به این تکنولوژی در سطح بین المللی می توان این نوآوری ها را به این منطقه انتقال داد.
وی حوزه ارتباطات و آی تی را یکی از پرسود آور،پر بازده و زود بازده ترین سرمایه گذاری های اقتصادی در سطح جهان خواند و تصریح کرد : امیدوارم در کشور و منطقه آزاد اروند بتوانیم از این وضعیت ، شرایط و موقعیت ، بهترین بهره برداری ها را کنیم و سرمایه گذاری ها را به این منطقه هدایت کنیم.
مدیر عامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند ، گفت یک شرکت توسعه سرمایه گذاری در منطقه آزاد اروند وجود دارد و یکی از برنامه های این سازمان برای توسعه سرمایه گذاری آن است که حوزه آی تی ، مخابرات و ارتباطات را توسعه داده و به همین خاطر مدیر آی تی این سازمان را عضو هیئت مدیره این شرکت کردیم تا در این حوزه فعالیت بیشتری صورت پذیرد.

آخرین اخبار

جغرافیای مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، میراث دار فرهنگ ثروت آفرینی است
اولین ماهنامه اختصاصی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی منتشر شد
نشست ملی مدیران روابط عمومی و امور بین الملل مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور
تورهای بازدید از صنایع و بخش‌های اقتصادی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود
حضور منطقه آزاد اروند در رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران

یادداشت

مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
معرفی یکهزار بسته سرمايه‌گذاری با هدف جذب سرمايه گذاری خارجی در هند
چرا ماکو، سرزمین چهارسو؟