پایش واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43834
ساعت 16:21 چهارشنبه 3 آبان 1396
مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت سپاه سرخس از پایش واحدهای تولیدی و صنعتی منطقه ویژه اقتصادی سرخس توسط ستاد عالی پایش سپاه امام رضا علیه‌السلام خبر داد.

به گزارش فرینا، حجت سندگل افزود: با توجه به سرمایه‌گذاری 700 میلیارد تومانی و افق چشم‌انداز 35 هزار اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و بررسی میدانی کانون بسیج مهندسین صنعت سپاه سرخس، از واحدهای دچار عارضه و مشکل در این منطقه با توجه به شعار سال که «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» است، با حضور ستاد عالی پایش سپاه امام رضا علیه‌السلام، اعضای شورای اسلامی شهر سرخس، مشاور فرماندار سرخس و مدیران منطقه ویژه اقتصادی بازدید به عمل آمد.

سندگل گفت: در این بازدید و جلسه فشرده‌ای که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد، مقرر شد که تشکیل و اعزام تیم‌های تخصصی برای عارضه‌یابی واحدهای صنعتی از طریق ستاد عالی پایش سپاه امام رضا علیه‌السلام صورت گیرد.

وی افزود: ایجاد واحد مشاوره در محل منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای همکاری و راهنمایی سرمایه‌گذاران، پیوست فرهنگی در طرح‌های اقتصادی و توسعه منطقه و تسهیل و همکاری برای تسریع در اخذ مجوز منطقه آزاد تجاری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

مسئول کانون بسیج مهندسین صنعت سپاه سرخس گفت: همچنین در این جلسه مصوب شد برای تشریح و تفهیم اشتغال بالای منطقه ویژه اقتصادی سرخس برای کل استان و کشور از نمایندگان مجلس استان خراسان رضوی در جهت همکاری بیشتر دعوت به عمل آید.

سندگل افزود: در اجرای این مصوبات ستاد عالی پایش استانداری در محوریت و جریان امور قرار خواهد گرفت.

شناسه خبری: 43834

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو