اعطای تندیس سازمان مشتری مداری به سازمان منطقه آزاد انزلی

در هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور، تندیس سازمان مشتری مدار پس از ارزیابی عملکرد و دستاوردهای سازمان منطقه آزاد انزلی به این سازمان اعطا شد.

به گزارش فرینا، سازمان منطقه آزاد انزلی در راستای رسیدن به نهادهای پویا که طرح ها و برنامه های آن براساس استانداردهای متعدد بین المللی مدیریتی مانند شناخت مشتری و شناسایی انتظارات مشتریان، تعریف رضایتمندی مشتری و فرآیند ایجاد رضایت در مشتری، و ارتقای سطح رضایتمندی و رسیدن به وفادارسازی مشتریان؛ طراحی و اجرای می شود، در این اجلاس حضور یافت و با پایش و بررسی صورت گرفته تندیس هفتمین اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری کشور را دریافت نمود.
گفتنی است در محیط تجاری امروز ، منطقه آزاد انزلی متشکل از فعالین اقتصادی داخلی و بین المللی، ساکنین بومی و نهادهای دولتی است و مشتریان به عنوان عضو فعال و تأثیرگذار در کلیه فعالیت های تجاری-خدماتی به شمار می روند که پایش رضایتمندی مشتریان در ادامه مسیر خدمات رسانی از اهمیت زیادی برخوردار است و در این میان با توجه به تغییرات بنیادین علوم نوین مدیریت در کسب و کار " رضایتمندی مشتری و بهره گیری از بازاریابی نوین"  و همچنین آشنایی و الگوبرداری از کشورهای صنعتی توسعه یافته به منظور بهره گیری از مدیران دانش بنیان، اساتید برجسته کشوری و بین المللی در حوزه(CRM( Customer Relationship Management این سازمان فعالیت های خود را حول CRM متمرکز نموده است.
لازم بذکر است شرکت در کارگاه های آموزشی و مذاکره با فعالین اقتصادی کشور که در این اجلاس حضور یافته بودند از جمله فعالیت های جانبی معاون فرهنگی اجتماعی گردشگری و دیگر نماینده سازمان منطقه آزاد انزلی در این اجلاس بود.
اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه با حمایت مرکز آموزش مدیریت دولتی سازمان اداری استخدامی کشوری و لشگری، مجلس شورای اسلامی و مجموعه QAL کشور انگلستان و با حضور مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیمای  جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.




 

برچسب ها : منطقه آزاد انزلی
امتیاز به خبر :