اهدای لنج مینیاتوری نفیس به مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43722
ساعت 09:17 چهارشنبه 26 مهر 1396
رئیس شورای اسلامی شهر تاريخى بندرلنگه و شهردار این شهر لنج نفیسی که هنرمندان صنایع دستی این بندر در جنوب کشور با ظرافت خاصی طراحی و در ابعاد کوچک ساخته اند را به حمید رضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اهدا کردند.

به گزارش فرینا، این هدیه نفیس در آئین معارفه نخستین مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم و تودیع و معارفه چند تن از مدیران این سازمان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم به حمید رضا مومنی اهدا شد.
بنا به این گزارش، شریف شریفی نژاد که پیش از انتخاب به عنوان شهردار بندرلنگه، در سازمان منطقه آزاد قشم و در پُست های مدیر امور شهری و مدیر امور درگهان مشغول فعالیت بود، در این مراسم و طی سخنانی از حمید رضا مومنی به عنوان پدر جزیره قشم که با رهنمودهای خود تحولی اساسی را در زیرساخت های این منطقه رقم زده است، نام برد.
وی با اعلام اینکه کار کردن در مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم که در راس آن حمید رضا مومنی به عنوان سکاندار این سازمان نقش آفرینی می کند یکی از افتخارت مهم دوران کاری وی است، افزود: خوشبختانه با کوله باری از تجربه کاری در قشم، مسئولیت خدمت به مردم بندر لنگه در شهرداری این شهرستان را پذیرفته است.
شهردار بندرلنگه بیان داشت: فرآیند کار در سازمان منطقه آزاد قشم با تمام ادارات و نهادها متفاوت است و مدیران این مجموعه با کار و تلاش مضاعف در حقیقت برای انجام کارهای بزرگ ساخته و آماده می شوند.
بنا به این گزارش، لنج نفیس مینیاتوری اهدایی از سوی شورای اسلامی شهر تاريخى  بندر لنگه به حمید رضا مومنی توسط صادق تاروتی رئیس شورا، مصطفی کُهن نایب رئیس، فاطمه شریفی آزاد عضو شورای شهرو شهرستان  بندر لنگه و شریف شریفی نژاد شهردار این شهر به حمید رضا مومنی هدیه داده شد.

شناسه خبری: 43722

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو